петък, 27 март 2015 г.

РЕВЮ: Makeup Revolution Palette - I Heart Chocolate

Здравейте!


Днес ще си поговорим отново за декоративна козметика и темата е втората ми палитра на марката Make Up Revolution. 

Палитрата е от серията на марката – I love makeup, и се слави като реплика на шоколадовата палитра на Too Faced. Естествено има много разлики между двете, но според чуждестранни блогъри, които притежават и двете палитри – цветовете между в тях са доста идентични. Аз лично не притежавам палитрата Too Faced Chocolate Bar, но в гугъл и ютуб можете да намерите много сравнения между тях. Ще ми е интересно да прочета мнението на тези от вас, които притежават шоколада на Too Faced -  смятате ли, че цветовете наистина са идентични?




А сега към палитрата на Makeup Revolution.
Марката е създала три палитри от шоколадова серия – I heart chocolate, Naced chocolate и Death by chocolate.  (до колкото ми е известно)

Аз притежавам първата от тях – I Heart Chocolate. И сега ще си поговорим за нея по-подробно.
Като за начало ще кажа за опаковката й. Пристигна при мен в картонена кутийка, където беше самата палитра. Явно при тази марка колкото по-скъп е продукта, толкова по-добре опакован е. Самата палитра е направена от пластмаса (но не някоя евтина, която ще се разчупи при първото падане .. защото при мен вече пада и едва не получих удар, но това е друга тема :D ). Сравнително масивна е и дори тежичка. Палитрата е доста красиво декорирана – имитирайки  шоколадови блокчета и разтичаш се шоколад към края. Смятам го за супер интересно и оригинално. Въобще като външен вид палитрата е прекрасна и определено грабва окото. Но важното е какво има вътре .. нали така?



Палитрата се състои от 16 броя сенки – като две от тях са с двоен размер в сравнение с останалите 14. Количеството на продукта е 22 гр. Също така, когато отворите палитрата се усеща ухание на нещо сладичко, някак ми е трудно да го нарека шоколад или какао, но е приятно ухание на бонбони бих казала (или нещо като карамел, трудно описвам аромати). Има голямо и много удобно за гримиране огледало, а също така към палитрата върви съвсем обикновена четка с „гъбичка“ от двете страни. Но аз я махнах, защото използвам своите четки за гримиране, а при отваряне ми пречи, тъй като постоянно изпада.  Върху сенките има прозрачно наелонче, където са записани наименованията на сенките (но за тях ще говорим после).

Съставът на тази палитра е както при почти всички продукти на марката. Повече за него можете да прочетете в следващите няколко реда ..
Състав: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben [+/- CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035, CI 42090, CI 77742, CI 77510, CI 77007, CI 19140, CI 15985, CI 45410] . *
* Информацията е намерена от официалният сайт на марката Makeup Revolution.



А сега нека преминем към самите цветове от палитрата.

1 You Need Love – прекрасен, матов, млечно-бял цвят. Текстурата му е супер мека и нежна, нанася се лесно върху клепача. Аз го ползвам най-много като основа върху клепача, за да изравня цвета му, а също така и ката хайлайт над веждата е във вътрешната част на окото. Бих казала, че е един от най-любимите ми цветове, защото е универсален, красив и без блясък. Също така много ми прилича на първият цвят от палитрата Iconic 3. Бих допуснала даже и, че е един и същи.

2 Thank Friday – отново матов и красив цвят. Използвам го доста често при правенето на ежедневния си грим в сгъвката на клепача. Отново няма никакъв блясък и е подходящ за всеки ден. Цветът му бих определила като карамел. Много лесно се нанася и опушва.

3 More ! – светъл златист цвят, бих го определила като тъмно шампанско (ако съществува въобще такова определение :D ). Много е наситен и пигментиран, лесно се нанася и не блести натрапчиво. Може да бъде интересен акцент при ежедневен грим или пък включен във вечерен. Според мен в съчетание с Thank Friday изглежда прекрасно.

4 Smooth Criminal – отново блестящ цвят, с металически ефект. Бих го определила като преливащо се млечно-кафяво и златисто. Има много мека текстура и се нанася лесно върху клепача. Този цвят аз предпочитам за вечерен грим, тъй като е по-тъмен от оставалите 3 изброени до сега.

5 Chocolace Love – не знам защо са го нарекли така след като нищо шоколадово не виждам в него. Смятам, че преливащо се златисто и маслинено. Има шимер, но не натрапващ. Много красив цвят за зеленооки дами.



6 Piece Me Together – прекрасен, тъмен зелен цвят със златист и маслинен шимер. Според мен е смесено тъмно зелено и предният цвят - Chocolace Lovе. Блясъкът не е много натрапващ и ако наслоите цвета, а после опушите може почти да изчезне. Прекрасен е за вечерен грим.

7 One More Piece – красив, шоколадов, матов цвят. Ако трябва да съм напълно точна бих го определила като шоколад с мляко. Има мека и нежна текстура,  и се нанася и опушва много добре. Този цвят също е един от любимите ми в палитрата.

8 Pleasure Girl – прекрасен кафяв цвят, който най-много ми напомня шоколад в палитрата. Отново матов, много мек и наситен. Страхотен е за опушване при вечерен грим. Също е мой любимец от палитрата.

9 Meet Chocolate – нежен, матов и супер красив розов цвят. Жалкото е само, че не е толкова пигментиран, колкото по-тъмните матови цветове от палитрата. Но все пак го обожавам. Някак „разведрява“ повечето неутрални и ежедневни цветове. Обичам да експериментирам с него. Има много мека и приятна текстура.

10 You Need More – този цвят бих определила като по-бляскав вариант на Pleasure Girl, като двата в комбинация изглеждат много добре. Идеални са за вечерен, но не много драматичен грим.

11 What A Way to Go – това е един от най-прекрасните цветове в палитрата. Невероятен винено-лилав цвят с бял, златен и син шимер. Може да звучи малко в повече, но порявайте ми – стои уникално.  Аз го комбинирам с розовият Meet Chocolate и ефекта много ми харесва.



12 Love Torn – на пръв поглед много си прилича с предния цвят, но не е така. Тук бих определила цвета като винено-кафяво. Блясъците пък са само златисти. Но пък е също един много красив цвят, който с Meet Chocolate изглежда идеално.

13 Stolen Chocolate – това май е най-тъмният цвят от палитрата. Матов, кафяв и много наситен. Ползвам го като очна линия при завършен грим и много ми харесва ефекта.

14 Unforgivable – отново един много интересен цвят. Бих казала, че е нещо между синьо и лилаво, примесено с розов шимер. Отново плашеща комбинация на думи, но стои прекрасно върху клепача. В последно време ми е интересно да експериментирам с този цвят.

15 Love Divine – този цвят много напомня Smooth Criminal, но има по-червеникав нюанс. Прекрасен, шимерен, с мека и нежна текстура, нанася се лесно върху клепача и стои много красиво.

16 Endorphins Ready ! – определено интересно наименование бих казала. Цвета е шимерен, бял с някаква розова нотка (може би). Ползвам го като хайлайт.



Като цяло бих казала, че палитрата е много интересна. Има достатъчно матови цветове, много красиви шимерни и някои интересни за експериментиране. Почти всички са много наситени и пигментирани, а текстурата им е много мека и лесна за нанасяне.



Аз лично много я харесвам и в последно време често се гримирам с нея. Но все пак не изоставям любимката си Iconic 3, който е най-идеалната за мен палитра.

Бих ви посъветвала да й хвърлите едно око.

Както и другите си продукти от марката, така и тази закупих от Enzo. Ако ви е интересно можете да я намерите ТУК.

Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас.


Until Next Time.


Iff

1 коментар:

  1. Ах, опаковката изглежда страшно вкусна.Някой от цветовете също са добро попадение :))

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?