понеделник, 2 март 2015 г.

РЕВЮ: Make Up Revolution Amazing Lipsticks // Depraved, Crime & Divine REVIEW

Здравейте, приятели!

Днес отново ще си говорим за така любимата ми козметика на Make Up Revolution. Предният път споделих с вас мнението си за прочутата им палитра Make Up Revolution London Palette Iconic 3, която се води като реплика на всеизвестната Naked 3.



Днес темата е прекрасните им червила от серията Make Up Revolution Amazing, за които бях гледала доста ревюта в YouTube и нямаше как да не се сдобия също с тях. Поръчах ги от сайта Enzo, защото ми е по-удобна доставката им. За тези, които не са чували още за този сайт – предлагат се много и разнообразни продукти (доста, от които не се срещат в България), а доставката става с наложен платеж. Това за мен е идеалният начин на плащане, а и цената е около 6лв само.

И така. Към червилата!

Това са червила от най-класическата им и известна серия Amazing – в черна опаковка и цветът на червилото отгоре на капачката. Доста е удобно според мен, защото не е нужно да отваряте червилото или да се вглеждате в надписа, а бързичко може да намерите цветът, който ви трябва.

В сайта на Enzo се предлагат 18 цвята на това червило. Общият им брой до колкото успях да намеря е 35 (30 от обикновената серия и 5 от Scandalous). Червилата са изключително разнообразни както по цветове, така и по текстури. Има кремави и матови. В началото, когато поръчвах, не обърнах внимание на това и се озовах с 2 кремава и 1 матов цвят (а аз не съм особен фен на матовите червила).

Външен вид.

Пристигат без картонена кутийка. Самата опаковка е пластмасова и не особено ефектна. Хубавото е, че не е направена толкова евтино и се затваря плътно, но не се отравя с голямо усилие. Вече споменах, че отгоре има отбелязан цвета, което е голямо удобство. На няколко пъти ми е падало едно от червилата, но е живо и здраво, което доста ме зарадва.

Състав на червилата* :

Матовите червила: Paraffinum Liquidum, Tocopherol, Polyethylene, Hydrogenated Microcrystalline Cera, BHT, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Polymethyl Methacrylate, Dicaprylyl Carbonate, Ethylhexyl Palmitate, Silica Dimethyl Silylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal [+/- CI 15850, CI 77492, CI 77891, CI 77499, CI 77491.]
Кремавите: Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Palmitate, Cera Alba, Hydrogenated Microcrystalline Cera, BHT, Paraffin, Glycol Montanate, Synthetic Wax, Montan Cera, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal [+/- CI 15850, CI 77492, CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 19140, Mica, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, CI 45410, CI 42090..]
Vamp колекция: Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Palmitate, Cera Alba, Hydrogenated Microcrystalline Cera, BHT, Paraffin, Glycol Montanate, Synthetic Wax, Montan Cera, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate [+/- Mica, Tin Oxide, CI 15850, CI 77891, CI 77499, CI 45410.]
Scandalous серията им:  Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Polybutene, Polyethylene, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Octyldodecanol, Mica, Hydrogenated Microcrystalline Cera, BHT, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Silica Dimethyl Silylate, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal [+/- CI 77891, CI 19140, CI 15850, CI 42090, CI 45410 ]
*Информацията е взета от официалния сайт на марката.

Признавам си, че състава не е впечатляващ, но аз не съм напълно стриктна за сега с това. Поне от към декоративната козметика. При грижата ми за лицето и шампоани нещата са различни, но за това ще ви говоря друг път.
Нямат някаква специфична миризма.

А сега за всяко поотделно.

Започвам с първото червило в цвят DEPRAVED, което е кремаво. Също така е от серията им, състояща се от общо пет червила, Scandalous Shade (серията съдържа супер интересни цветове и ако сте експериментатори те могат да ви заинтригуват – жълто, оранжево, синьо, ярко розово и лилаво). Това е лилавото червило от серията.
Изключително красив и нежен, светло лилав цвят. Не съдържа в себе си шимер или някакви бляскави частици, напълно еднородно е. Нанася се супер лесно и равномерно, има красив кремав завършек. От доста време исках точно такъв цвят и сега не мога да му се нарадвам. Обожавам да го нося в съчетание със следващият, за който ще говоря (като нанасям първо розовото на целите устни и лилавото във вътрешната им част). Не е много трйно и това се дължи до една степен на това, че не е матово червило. Все пак аз го обожавам и нося доста често.



Второто червило е също от серията Scandalous Shade в прекрасен розов цвят и се казва CRIME. Обожавам да го нося с лилавото. Също като него е кремаво, нанася се много лесно върху устните и не ги изсушава. Нямам търпение да дойде лятото, когато най-обичам да носи такъв цвят ярки червила.



Третото червило е вече матовото, за което ви говорих и е в цвят DIVINE. Тук вече не съм толкова ентусиазирана, защото както казах не съм фен на матовите червила. Но все пак цвета е много красив – нежен микс между диня и праскова (страшното обяснение). Ако се нанесе стабилно количество балсам за устни преди нанасянето на червилото може да мине и за кремаво. Средно е като трайност. На мен лично ми хареса да го нося повече като руж. И колкото странно да звучи изглежда наистина добре в тази роля.



И това бяха трите червила, които притежавам аз. С удоволствие бих си купила в бъдеще още червила от тази серия, а също и продукти на тази марка. Ако сте ползвали продукти на Make Up Revolution ще се радвам да ми препоръчате някой в коментарите.

Ако ви е интересно от къде съм ги поръчала оставям линк ТУК.

Цената на червилата в Enzo е 5,90лв.

Количеството около 4гр.

Ето и как изглеждат самите цветове ..



Като обобщение ще кажа, че за цената си тези червила са едни прекрасни продукти, които наистина си заслужават. Кремавите се нанасят лесно и са средно трайни, а също и не изсушават устните. Само не ми харесва много невзрачната им опаковка, но поне е удобно това, че отгоре е отбелязан цвета на червилото.

Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас.

Притежавате ли червила на тази марка? Ако да – какво е вашето мнение за тях?


Благодаря за вниманието.

Поздрави,


Iff

4 коментара:

А ти какво мислиш?