събота, 21 март 2015 г.

РЕВЮ: I ♡ NUDE Trend Edition

Здравейте!

Днес ще ви споделя мнението си за 3 продукта* на Essence
от новата им лимитирана серия  I ♡ NUDE. 




Започвам с продуктите за устни.
Първи е и най-любимият ми продукт от серията - червилото на марката. Моето е в цвят 03 Come Naturally. Това е прекрасен нюд цвят с тъмна розова нотка. Изключително красиво, кремаво и лесно за нанасяне червило. Топи се върху устните и изглежда много естествено. Не лепне, не блести, не се усеща неприятно върху устните. Не изсушава устните, но не ги и хидратира особено. Не е обособено трайно, но това според мен е нормално за кремаво червило.
Откакто го притежавам не съм спирала да го нося, просто го обожавам. Наскоро ви споделих, че търся идеалното нюд червило и може би това не е напълно нюд, но определено стана мой безспорен фаворит, защото покрива почти всички мои изисквания. 
Количеството му е 3,8гр. Опаковката е изчистена и сравнително стабилна.



Следва глосът от серията. Моят е в цвят 01 Shy Beauty. Това е един пастелен, светло розов цвят. Консистенцията на продукта е приятна, не лепне (което го прави и не особено траен) и има сладък аромат. Стои много нежно и красиво върху устните. Четчицата е извита и това позволява лесното разнасяне на продукта върху устните. Подходящ за ежедневието, точно този цвят може да се ползва и като полупрозрачен глос върху червило. На мен ми харесва да го нанасям само върху балсам, за да придам на устните лек блясък и по-розов цвят. Бих го определила като прекрасен продукт, който можете да ползвате за училище или може би първа среща. ^_^
Количеството ме е 5мл.



И последният продукт, който притежавам от серията е лакът за нокти. Моят е в цвят 07 hope for love. Много ми прилича на цвета на червилото, ако трябва да съм честна. Но тук е малко по-розов цвета. Достатъчен е само един слой, за да постигнете цвета от бурканчето, като без топ лак вече 4 дни не мърда! Очарована съм от продукта и задължително ще ви споделя колко дни максимум е успял да ми издържи.
Количеството е 8мл.




А вие имате ли продукти от тази серия? Кой бихте ми препоръчали?


Until Next Time.

Iff



* Продуктите ми бяха пратени от PR. Мнението ми за тях е абсолютно безпристрастно и възможно най-обективно. И все пак това, ако се е харесало на мен не е гарант, че ще се хареса и на вас. Всеки има различен вкус. :)

4 коментара:

  1. Червилото наистина е страхотно <3

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да пробвам червилото , и много се радвам, че прочетох това, още утре бягам да го купя ;д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако харесваш по-интересните неутрални червила - това ще ти хареса :))

      Изтриване

А ти какво мислиш?