събота, 14 март 2015 г.

♡ HAUL // TheBalm, EOS, Loreal, Bourjois, Balea, Alverde .. и още нещо ♡



Хей! Време е за нов пост и този път темата е новите ми козметични (и не само) придобивки за последният месец и половина някъде. 

Без много приказки започвам с любимата ми декоративна козметика. Сигурно повечето от вас знаят колко любим сайт ми е Enzo и постоянно поръчвам нови нещо от него. Този път не се удържах отново и си взех няколко нещица, които "заглеждам" от доста време.


Започвам с прекрасният хайлайтър на марката theBalm - Mary - Lou Manizer. Изключително наситен и красив цвят, мека и нежна текстура, обожавам го. Смятам да го ползвам повече за сенки, тъй като този цвят ми е един от любимите точно за очите.




Следва един супер интересен продукт, за който гледам в ютуб поне от есента и "точа лиги". Това е нещо като течна пудра на марката Loreal. Взех си в най-светлият цвят - 100 Porcelaine. Очаквайте ревю.



Ура! Най-сетне и аз съм горд притежател на прекрасните балсамчета за устни EOS. Моето е с мен и мирише уникално.. даже е сладко на вкус! :D



Имах нужда от нова спирала и реших да се спра на така хвалената от Bourjois. Четката е доста голяма и има мънички косъмчета. Силиконова е. Все нямам някакви конкретни впечатления от нея.




В момента съм в търсене на идеалното нюд червило. Взех си преди няколко седмици това на Rimmel от кремавата серия  Kate, номер 03. Цветът е много красив, но все още се чудя дали ми отива или не :D




Изкуших се да си взема и още едни сенки на Maybelline Color Tattoo и веднага се влюбих в тях. Даже станаха едни от любимците ми за февруари месец. Изключително красиви, трайни и лесно нанасящи се. Обожавам ги.




И как без любимия ми балсам за устни на Alverde с невен. Веднага след като ми свърши хукнах към ДМ за нов! 



Следващите ми покупки са: калциевата база на Perfect и арганово масло. Базата за сега не мисля, че е нещо особено, а с аргановото масло все още се чудим как да се спогодим :D



И минаваме към няколко продукта за лице. Първите два са на любимата ми вече марка Alverde. Това са кремът за лице с ябълка и лайм за мазна кожа, който идеално ми пасна и това е втората ми опаковка от него. А другият продукт е SOS серум с хума против пъпки. Все още не съм си изградила пълно и окончателно впечатление за него. 




И другият продукт за лице е маската на Freeman с авокадо. Страхотно се отразява на лицето ми, не го изсушава и прави кожата нежна и чиста. Ползвам го 2-3 пъти седмично и съм много доволна. С удоволствие ще си купя и други маски от марката.



И идва ред на един продукт, който на скоро изхабих и останах с противоречиво мнение - сухият шампоан на Balea. Както вече казах го мразя, заради ужасната му миризма .. но пък толкова ми харесва как придава обем и чистота на косата ми.. Реших да го взема отново и за сега не съжалявам. Отново се "тровя", но поне има резултат :D




Следват още 2 продукта за коса. Първият е шампоан на Alverde с ябълка и папая. Мирише много хубаво и нямам търпение да започна да го ползвам.
Другият е балсам за коса на Balea. Уханието на грейпфрут тотално ме омагьоса и не можах да го подмина. Надявам се като действие също да ми допадне.




И последните ми козметични придобивки са 3 душ гела на Baleа. Въобще много от продуктите на марката ухаят уникално и просто човек не може да ги подмине. Така и стана с тези 3 душ гела. Ароматите им са: с ванилия и портокал (лимитирана серия), кокос и нектарини, маракуя. 



И следват няколко рандом нещица, които си купих буквално вчера. 
Първите две са шапка и шал от New Yorker, в които просто се влюбих. Интересното тук е, че тези са от мъжкият магазин на марката.. но ми паснаха иделно :D Въобще обожавам всичко плетено и не мога да подмина магазините без да си взема нещо новичко.




И естествено една нова книжка - описанието отзад доста ми допадна и реших да си я взема. Даже вече я започнах ^_^ 
Книгата е на Мелиса Хил - "Малка кутийка от Тифани".


Е, това беше всичко от мен за днес.
Пожелавам ви ползотворен и усмихнат уикенд. И дано слънчицето малко се покаже!


Until Next Time.

Iff

15 коментара:

  1. Страхотни покупки!!Честито. Пробвай молива за устни на Essence с номер 11 In the nude . Страхотен нюд цвят е и може да се ползва както самостоятелно,така и с друго червило.А и за цената си от 2 лв..почти няма как да сгрешиш :D И аз харесвам душ-геловете на Balea и тъкмо привърших този с маракуя и съм се запасила с този с череша.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От моливите на Essence точно този все още го нямам .. и не знам защо все съм го подминавала някак :D Ще взема вече да го купя!

      Изтриване
    2. Давай!На мен това ми е първият техен,но със сигурност няма да е последният. Да знаеш,че малко трудно се намира..

      Изтриване
    3. Аз имам вече 4 или 5 от тях. Някои наистина се неоткриваеми! :D Любим ми е обаче wish me a rose, вече е станал такова мъниче от ползване :D

      Изтриване
  2. ОО.. Мелиса Хил е страхотна, чела съм всичките и преведени книги. Честити покупки! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря <3 За сега ми харесва книгата, ако е така и в края определено ще си купя още някоя нейна творба ^^

      Изтриване
  3. Супер покупки! За колко си взе Mary - Lou Manizer ? Всички казват,че е най-добрия хайлайтър евър! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм много сигурна, но май 36лв. И да, определено е страхотен! Естествено, ако харесваш по-бляскавият ефект, но то като го сложиш мъничко изглежда супер незабележимо и само леко озарява лицето. :)

      Изтриване
  4. Страхотни покупки! Балсамчетата на ЕОС са ми супер любими и мисля, че няма да останеш разочарована :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече и на мен ми стана любим този продукт :)))

      Изтриване
  5. Значиии на този хайлайтър Mary-Lou Manizer отдавна му се каня и накрая и аз ще взема да си купя :D Осоебено като се вземе под внимание фактът, че в момента нямам :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То и аз толкова време му "хвърлях белтъци" :D

      Изтриване
  6. Здравей! От къде е купена течната пудра на Лореал?

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?