вторник, 3 март 2015 г.

Изгодни и интересни открития в ENZO - Част 3



Здравейте отново!

И така, това се превърна в трилогия! :D
Ако още не сте видели другите две части от тази поредица можете да ги намерите както следва:
Първа част – ТУК
Втора част – ТУК

Сега се връщаме отново по темата. Обсъдихме няколко интересни марки, които се предлагат в сайта Enzo.bg и повечето , от които ги няма в България. Сега на бързо ще ви споделя за други марки, които пък можете да намерите у нас, но при тях нещата стоят по друг начин. Ако ви е интересно продължавайте да четете.

Забелязах, че много продукти, които се предлагат в България в сайта Enzo са на доста по-ниски цени. Пример ще ви дам с Loreal, чиито спирали ту са по около 26 лв, а в сайта съвсем на скоро ги забелязах – 18 лв. Разликата си е доста, не мислите ли. По същият начин съм забелязала, че стоят нещата и с някои продукти на марките Max Factor, Rimmel London, Maybelline. Други продукти пък са на по-висока цена и за да намерите някоя изгодна оферта трябва да си се „поровите“ стабилно :D Примерно преди 2 месеца се сдобих с така обичаната от много хора пудра на Rimmel London Stay Matte за само 6лв от сайта. Между другото все повече започвам да харесвам този продукт и съм доволна, че се сдобих с него. Опаковката не е нищо особено, но е сравнително стабилна. Пудрата наистина матира страхотно, често я слагам даже без фон дьо тен или бб крем. Не се праши и не личи на лицето, а също така е и доста траен продукт, който започва да ми издържа взе повече и повече на лицето :D ( може да съм се научила вече да я ползвам или не знам каква е причината хаха) . Въобще наистина я препоръчвам.

Същата работа е и с цената на брознера на Rimmel London, която е със същата опаковка както и пудрата Stay Matte, казва се Natural Bronze.
Като заговорихме за Rimmel London искам да вметна, че доста от продуктите им се предлагат в сайта. Червилата също излизат супер изгодно, както и гланцовете. От 2 до 4 лв по-евтини са отколкото в дрогериите в България. Ако си накупите повече от продуктите им заедно би излязло доста изгодно даже.
В Enzo съм забелязала, че се предлагат също така и няколко продукта на познати за нашият пазар марки, които обаче не се продават в нашите дрогерии. На марката Rimmel London има няколко такива. Един от продуктите, която предизвика интереса ми е течен руж от серията STAY, която се казва Stay Blushed ! ( Liquid Cheek Tint ) предлага се в 5 цвята ( 001 – Pop of pink, 002 – Touch of berry, 003 – Peach Flush, 004 – Sunkissed Cherry, 005 – Apricot Glow ). Продукта е в тубичка, което е доста удобно. Хвърлила съм му око и имам желание да се сдобия с него в следващите месеци. Изглежда ми наистина интересен продукт, а и цената му е доста достъпна и приемлива ( към 6 лв). Също така от серията STAY се предлага и стик – коректор Rimmel London Stay Matte (Dual Action Concealer), не съм го виждала у нас, предлага се в 4 цвята. Мисля, че още няколко продукта за устни и лице, които не съм забелязвала в дрогериите у нас.



Друга марка, която в сайта има нови продукти е Loreal Paris. Там от доста време гледам фон дьо тена им L'Oréal Paris nude Magique Eau De Teint течен фон дьо тен за естествен грим (Fresh Feel Foundation) 20 мл. с SPF 18 (L'Oréal Paris nude Magique Eau De Teint), който е доста коментиран продукт (поне сред руските влогърки). Идеята му е много интересна. Това е всъщност течна пудра (да, пудра), която е подходяща повече за комбинирала или мазна кожа (тъй като доста ще изсуши сухата според това, което съм чувала) и при нанасяне на лицето след време изглежда и матира като пудра. Опаковката му е супер сладурска и вече от месеци го заглеждам. Моята кожа е точно комбинирана към мазна и сигурно , когато си изхабя всички течни грим продукти за лице ще обърна по-специално внимание на този фон дьо тен. Би ми било много интересно да разбера дали наистина всички тези хубави думи за него са реалност. В сайта на Enzo се предлага в 4 цвята.
Също така вече споменах, че някои от спиралите на марката са по-евтини в сайта отколкото по магазините у нас. Не съм много сигурна, но мисля, че е така и с някои продукти за лице и устни (ако ви интересува конкретен можете да проверите в сайта, не мога да си ги спомня всичките).

При продуктите марката Max Factor също има няколко изгодни и интересни предложения, които съм забелязала. На първо място поставям Max Factor Miracle Touch кремообразеният руж, за който съм чела много хубави отзиви (даже от български блогърки). В сайта се предлага само в цвят 18 Soft Cardinal. Надявам се скоро да заредят още цветове, защото имам желание да си го поръчам, а с този цвят не съм много сигурна. Други нови за мен продукти са Max Factor Earth Spirits сенки за очи и Max Factor Wild Shadow Pots сенки за очи. Мисля, че са от същата серия като кремообразния руж.
Също така лаковете от серията Max Factor Glossfinity се предлагат по-евтино в сайта. Мисля, че спиралите и продуктите за лице също са изгодни.




Естествено има още много други оферти и при останалите всеизвестни марки, които се предлагат в сайта, ако ви е интересно можете да се разровите. Със сигурност ще намерите своите попадения. Сайта също така често прави някакви допълнителни промоции, намаления, има супер много комплекти и интересни оферти. Аз доста интересни нещица съм издирила за себе си и с някои от тях вече съм се сдобила.




Също в сайта се предлагат и супер евтини козметични комплекти подходящи за начинаещи  - грим сетове и куфарчета, евтини големи палитри. Ако не държите на качеството и искате да се упражнявате мога да ви препоръчам една такава марка като NARAS. А за четки с рака на сърцето казвам -  BrushArt, чиито четки даже притежавам и съм влюбена в тях. Страхотна комбинация между цена и качество са. Вече имам някои от тях от 7-8 месеца и ги ползвам всеки ден без да са се разпаднали.

Надявам се тази трилогия от постове да е била полезна и интересна за вас. Обожавам сайта и ще продължа да следя за интересните предложения и оферти в него.

Снимките в тази публикация са намерени в гугъл.


Поздрави,


Iff

3 коментара:

  1. Благодаря за тази поредица! Не се бях ровила в Енцо и благодарение на теб откривам неща, които много ми се е искало да пробвам като козметиката на "Миша" например. Със сигурност ще пусна някоя поръчка в скоро време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има и още някаква корейска марка, днес я видях. Явно все още не съм забелязала всичко в сайта :D Определено има супер много интересни нещица и постоянно се пускат нови продукти. Радвам се, че съм била полезна :))))

      Изтриване
    2. Ще се разровя и аз! Наистина се радвам, че пусна тази серия.

      Изтриване

А ти какво мислиш?