събота, 28 март 2015 г.

Какво ново в Enzo? - Част 2




Здравейте, прекрасни!


Темата на днешната публикация е под влиянието на поредицата ми от постове, свързани с интересни и нови предложения от Enzo.bg. Това е част 2 от нея. Ако не сте прочели още част 1 можете да я намерите ТУК
Също така можете да намерите публикациите ми „Изгодни и интересни открития в Enzo“, които са на разделени на три части, във следните три линка: Част 1 – тук, Част 2 – тук, Част 3 – тук.

Част номер 2 е посветена на новите предложения в бялата козметика, а също и ще се опитам да включа други интересни неща, за да не се „разливам“ отново в трилогия.


Ще започнем с продуктите за тяло. Честно казано най-малко обръщам внимание на тези продукти и като влязох да разгледам осъзнах, че всъщност има доста интересни неща. Първа ще е марката Topvet ,която предлага разнообразни балсами за устни, масла за тяло , измиващи гелове, масажни масла и т. н. Най-много ми направи впечатление това, че ароматите, в които се предлагат продуктите са така интересни – ягода, ванилия , канела и т.н. Марката е чешка и от това, което разбрах продуктите й са натурални.  
Ето и още няколко интересни марки, които предлагат продукти за тяло, можете да разгледате – Delarom, Cannaderm (за чиито продукти не съм много сигурно, но подозирам наличието на канап в тях), Hot Tot (продуктите на марката не тестват върху животни, тоест са Cruelty Free, което смятам за огромен плюс), Klorane, Bomb Cosm., Collistar, Gelanic, Elesti  - Q и други.
След като сме още на тема тяло ще вметна много на бързо за наличието на нови продукти от Babyliss, предназначени за епилация на тяло и лице. Повече за марката може да прочетете в трилогията ми за изгодните и интересни предложения в сайта.

Ще премина към продуктите за кожа като първата марка, на която искам да обърна внимание е theBalm. Не знам дали съм споменавала преди, но марката предлага и продукти от бялата козметика (за което аз останах доста изненадана). От тази серия се предлагат много примамващи кремчета за лица, измиващи гелове , маски, пилинг и хидратираща емулсия. Ще ми е интересно да ми оставите в коментарите мнението си за продуктите, ако някога сте ги ползвали. Аз никога до сега не съм чувала в ютуб някой да говори за тях. За мен са супер ново нещо и бих искала да чуя нещо повече. Като дизайн опаковките им са отново много сладурски, но и до някъде изчистени. Смятам, че политиката на тази марка за дизайна на продуктите си е много удачен.
Друга интересна и непозната за мен марка е Kallos. Честно казано се изненадах колко много разнообразни продукти предлага тя. От кремове, декоративна козметика и лакове, до продукти за коса. В интернет намерих и информация, че е една от най-продаваните в Унгария, а също и Румъния. Вие чували ли сте за Kallos? Ако ползвате продуктите й – кой по-точно и доволни ли сте от нея? Цените са доста приемливи и бих я нарекла даже бюджетна козметика.
Като за финализиране на козметиката за лице ще кажа, че L'Occitane Karité имат интересни масла, които се водят даже 100 % чисто био масло.



Преминаваме на косата. Веднага започвам с марката, за която точно днес чух изключително хубави отзиви – TIGI. Става дума за шампоаните и балсамите й за коса, които са фаворити на много стилисти, фризьори и въобще хора, които се интересуват от това. Най-много положителни отзиви чух за балсамите за коса на марката, които страхотно овлажнявали и подхранвали косата. Беше изключително съвпадение, че именно днес чух тази информация и мога да ви я предоставя. Ще си кажа честно, че аз самата съм заинтересована и със сигурност смятам да си закупя поне балсама за коса, тъй като косата ми в последно време претърпя доста експерименти и смятам, че се нуждае от допълнителна грижа и подхранване. Ако все пак се реша да закупя продукта задължително очаквайте да се похваля. А иначе марката предлага огромно количество шампоани, балсами, маски, масла, продукти без отмиване и стилизиращи продукти.
Въобще марките и продуктите за коса, които се предлагат в Enzo са супер разнообразни и интересни. Човек без проблем може да се обърка какво да избере. Ще отбележа някои по-интересни, които изнамерих аз и смятам, че може да ви бъдат полезни – Rene Furterer, Sea of Spa, Brazil Keratin (марката предлага натурални шампоани, шампоани с кератин, арганово масло и още много интересни продукти, масла, серуми против цъфтене на косата), Orofluido (за тази марка съм чувала много положителни отзиви, повечето от които за маслото й за коса), Goldwell Dualsenses, Caudalie Body, Lavera, Matrix Oil Wonders, Delarom, Leganza Hair Care, TONI & GUY, Alfaparf Milano Salone, Collistar Magica CC, доста интересни предложения от Loreal Paris и още много други марки, и продукти.



Съвсем на бързо ще ви спомена и едно мое откритие при раздела „зъби“. На марката Marvis намерих едни много сладки (от към опаковка ) пасти за зъби – тубичката е много интересна и красива, един вид старинно изработена, едно голямо удоволствие е сигурно човек да си чисти зъбите с нея :D Също така се предлагат няколко интересни аромати и видове.  Стана ми интересно и прочетох повече за нея – марката е от Италия. Вкусовете, които има всяка една от тях се задържа за дълго в устата (това е бил замисълът). Жалко е само, че съдържа флуорид, която съставка се опитвам да избегна при пастите за зъби. Но иначе е чаровна като опаковка и дизайн. Ако решите да си я вземете някой ден ви препоръчвам да го направите от сайта на Enzo, защото навсякъде, където рових за нея цената беше доста надвишена (след като в долари е около 9, а на някои сайтове два пъти по-малко количество се намираше за 22лв .. сериозно ? ).



И тъй като идва лятото реших да прегледам разделът „Слънце“. Наличието на нови лосиони за след слънце, успокояващи кремове, млека за след загар, слънцезащитни кремове и т. н . е направо огромно. Повечето сигурно ще са ви познати, затова ще отделя продуктите на Topvet, които имат супер сладурски опаковки.
И мисля тук да приключа този пост. Опитах се в две публикации да събера най-интересните и възможно най-нови предложения, които можете да намерите в Enzo. Искрено се надявам информацията да е била полезна за вас.


Until Next Time.

Iff




Използваните снимки в тази публикация са от Гугъл.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?