вторник, 3 март 2015 г.

Изгодни и интересни открития в ENZO - Част 2



Здравейте!

Това е втората част от поредицата за интересните и изгодни предложения, които съм „издирила“ в любимият ми сайт Enzo.bg и смятам, че ще ви бъдат интересни.
Първа част от публикацията можете да намерите ТУК.

И така. Продължаваме!

Ще започна разговора с една марка, която определено си струва да се опита и аз лично почти подскочих от щастие, когато видях, че се предлага в сайта. Става дума за корейската марка Missha. Направо нямам търпение да си поръчам нещо от нея. В сайта можете да намерите както няколко маски, серуми и кремчета на марката, така и всеизвестните им BB кремове и основи за грим (някои от тях даже в мини размер, ако се чудите дали да не опитате и не ви се дават пари за цял продукт). Цените според мен са приемливи.

Следващата интересна според мен марка, която се предлага в Enzo е Mary Kay. Чувала съм хубави мнения за нея из ютуб. Цените на продуктите й са приемливи, като в сайта можете да намерите доста интересни предложения на минерални продукти, почистващи кремове, декоративна козметика, кремове против бръчки и няколко съблазнителни козметични комплектчета.  Тук мога да отбележа, че по принцип в сайта се предлагат доста и разнообразни козметични комплекти, които са идеални за подарък или евентуално, ако искате да опитате много неща от една марка, но не ви се харчат много пари. Предложенията са от най-евтините до най-скъпите марки. Според мен си заслужава вниманието.




Една друга марка, която сигурно много от вас не знаят, но определено си струва вниманието е BRISCHE. Аз съм гледала не едно ревю на продуктите й и съм доста заинтересована от нея. Най-добри отзиви съм чувала за червилата и сенките на марката, а също така и бронзиращите продукти (до колкото си спомням).  Цените са изключително достъпни. Препоръчвам ви да й обърнете внимание.




За мое огромно щастие в сайта се предлагат супер много и разнообразни продукти на марката Artdeco, като сред тях е и прословутата им основа за сенки. Също така има доста от сенките им за очи (много в единичен вид), гланцове, червила, пудри, основи, няколко от четките на марката и още доста други продукти от декоративната козметика.




Преди седмица, когато се рових из сайта намерих съвсем случайно няколко продукта от марката NARS и супер много се изненадах. Сред продуктите, които се предлагат са даже всеизвестните ружове, един от които Orgasm! Има няколко цвята червила, сени и няколко кремчета до колкото помня. Ако до сега не сте могли да си поръчате продукти на марката NARS, защото няма как да поръчате по банков път от чуждестранен сайт – сега е вашият миг! Толкова съм щастлива, че се предлагат продукти на марката в ENZO и задължително ще си купя някое червило или руж. Много ми се иска в скоро време да пуснат още някой друг продукт. Цените между другото не са много високи , бих казала даже , че са приемливи за този клас продукти.




И да десерт оставих две не толкова стари марки продукти, които обаче са супер обичани по света от блогърки и влогърки. На първо място това са уредите за стилизиране на косата на BABYLISS. Много маши, преси и сешоари, а също така и най-новият им продукт, който направи просто бум по света – Babyliss Curlers Curl Secret маша за коса. Ако все още не сте чували за тази иновативна маша за коса тя представлява един уред, която буквално всмуква косата ви и в зависимост от режима, на който сте го сложили и температурата, прави различни къдрици за около 1 минутка. Аз съм много заинтересована от този уред, защото изглежда супер лесно използването й, а в същото време спестява така много време и мъки при кърдене на косата .. което особено, ако тя е дълга си е живо мъчение. Вие чували ли сте за тази „джиджавка“..? Какво мислите? Бихте ли си я купили? Въпреки, че цената й като цяло е доста соленичка хаха :D




Следващият продукт-десерт е всеизвестният четка за коса Tangle Teezer, на който блогърки и влогърки преписаха по едно време свръхестествени сили :D Самата форма на тази четка за коса е доста интересна и според думите на „бюти гурута“ се управлява много лесно. Предлага се в различни форми, много цветове и няколко вида (оригинална четка, травъл мини вариант, за сресване под водата). Според производителя сресването с тази четки е по-лесно и разплита непослушната и къдрава коса, а също така се получава някакъв вид масаж на скалпа. Плюс това с нея може да се сресва мокра коса (според производителя). Аз лично предпочитам да сресвам косата си с гребен, но ако си падате по четки или ви трябва нещо, което можете да носите в дамската си чантичка предпазено, можете да прегледате тези четки за коса.  Цената им в сайта варира от 15 до 22 лв.




М! На мига се сетих, че скоро забелязах в сайта тези прословути гумени ластички за коса Invisi Booble. Водят се, че не заплитат косата и не се усещат при носене. Продават се по 3 в кутийка, ако не се лъжа. Ако ви е интересно можете да се разровите в сайта да ги видите.
Също така в сайта Enzo можете да намерите още много и разнообразни продукти от към декоративна козметика, грижа за косата , тялото и кожата , продукти за след слънце и няколко марки, които предлагат Био и природна козметика. Сред тях са всеизвестните NUXE, Weleda, Lavera, а също и Rene Furterer, Klorane, Roger & Gallet, Babaria, Alterna Bamboo, Jericho Premium, Sanoflore Visage, Sasoos, Locccitane, Nonique и още много други известни и не толкова марки.
За любителите на люксовата козметика има Dior, Chanel, YSL, няколко продукта на MAC и т.н.
Също така се предлагат изключително много видове парфюми, като много от тях могат да се купят за левча като мостра и да проверите дали аромата е подходящ за вас или не. Също така съм забелязала, че се предлагат и тестер варианти на някои продукти (парфюми основно). Като можете да си вземете доста изгодно някой парфюм само поради това, че няма кутийка или нещо подобно. Според мен това си е добра оферта.
Ако ви е интересно да прочетете и последната трета част от поредицата ми за изгодните и интересни открития, които направих в Enzo можете да намерите публикацията ТУК.

Снимките в тази публикация са намерени в гугъл.


Iff

3 коментара:

  1. Честно да си кажа, ластичетата "Инвизибобъл" няма как да ме привлекат. Вярно, че тези, които имам са "куче марка", но не мога да си представя материал, от който ефектът да е много различен. На моята чуплива/къдрава, тънка и склонна съм оплитане коса те първо не държат и второ се махат трудно. Обикновен ластик никога не ми се заплита в косата като тях. Идеята им е да не пречупват, така че като ги махнеш, да не си личи че си била на опашка. Обаче пречупват! По-неравномерно от другите, но пак пречупват. И изглеждат адски странно в косата, ако не са покрити. Не съм им фенка, така че ще продължа да си купувам старите платнени и здраво държащи ластици.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми се струва, че силиконовите не стягат толкова косата .. но за това,че пречупват и те съм съгласна. :)

      Изтриване
    2. То точно това е проблемът. Не я стягат и затова не държат. Моята е много хлъзгава и макар да е тънка си тежи. Трябва и силно закрепване. Спиралките просто се изхлузват.

      Изтриване

А ти какво мислиш?