събота, 28 март 2015 г.

Какво ново в Enzo? - Част 1



Здравейте, прекрасни!


Преди време пусках една поредица от публикации за изгодни предложения от любимият ми сайт за онлайн пазаруване на козметика – Enzo.bg. Поста предизвика интерес у вас и реших днес, че може да направя един подобен – „Какво ново в Enzo?“.  Искрено се надявам и тази поредица да ви се хареса. Ще се радвам в коментарите да ми споделите харесват ли ви този тип публикации и искате ли да правя и за напред.

Можете да намерите публикациите ми „Изгодни и интересни открития в Enzo“, които са на разделени на три части, във следните три линка: Част 1 – тук, Част 2 – тук, Част 3 – тук.
А сега нека преминем към днешната ни тема.

Ще започна с любимата си декоративна козметика. Още в началото на март месец забелязах, че в сайта се появиха още продукти на марката Make Up Revolution, която сигурно сте разбрали вече, че много харесвам. За мое огромно щастие вече се е появил „белият шоколад“, който е реплика на Too Faced и се казва Naced Chocolate. Ще ви кажа честно, момичета,  доста се изкушавам от тази палитра, след като знам как ми хареса I Heart Chocolate на марката. Също има доста попълнения от серията I love Make Up. Един от продуктите, който първи ми направи впечатление е тройката I Heart Defanition , която супер много ми напомня на тази на Sleek Make Up, състояща се от бронзант, руж и хайлайтър. Тук е момента и да отбележа, че се предлага също и палитрата на марката за контуриране, състояща се от няколко коректора за лице. От същата серия I love Make Up се предлагат и няколко продукта за лице – ружът I want candy, Bronzer и Brows Kit. За моя огромна радост с времето расте и броя на четките, които се предлагат. Вече мисля, че има доста голям избор, като тези за опушване на грима на очите ме изкушават най-много. И ще завърша разговора за Make Up Revolution като кажа, че расте броя на палитрите, предлагани  в Enzo. Последните, които се появиха са супер интересни, един вид летни и подходящи за експерименти, тъй като съдържат в себе си много красиви зелени, сини , розови, жълти и други цветове. Как да не се изкуши човек ..




Next! В миналият пост ви споменах, че сайта предлага марката NARS, което ме прави супер щастлива. Тук също забелязвам увеличаване на броя на предлаганите продукти, като повечето от тях са бяла козметика. Много се надявам в скоро време да бъдат заредени ружовете им и още някое друго червило, защото изчезнаха за части от секундата от сайта .. сериозно.

При последното си влизане в сайта забелязах нови лакове от OPI от различни колекции. Но въобще там можете да намерите супер разнообразни продукти на OPI, а също така и на Orly – много лакове, бали и изсушители на маникюра.

Ще завърша със старите марки като добавя и една марка – da Vinchi , чиито комплекти от четки за грим са един нов продукт в сайта. Има два варианта, до колкото си спомням – за лице и очи. И между другото са на доста приемливи цени. Ако някой от вас е ползвал четките на тази марка, ще се радвам да споделите с мен в коментарите, защото ми се струват не лоши.

Та – ра – рааам! Сега идва момента, заради който исках да напиша тази публикация. Просто се чувствах длъжна да споделя с вас за наличието на една нова марка в сайта – Bare Minerals! Направо нямам  търпение да си поръчам нещо на марката. Толкова хубави отзиви съм чела за пудрите и сенките й, че задължително ще се добера до някое от тях. И преди някой от вас да е казал, че марката може да се намери по чуждестранните сайтове, ще отговоря – не съм особено компетентна в пазаруването с карта и решавам за сега да не го правя, предпочитам наложеният платеж и българските сайтове. (но това сигурно повечето от вас вече са го разбрали, защото често съм го споменавала ). И така, до този момент в сайта могат да се намерят следните няколко продукта на Bare Minerals: матираща пудра, а също и оригиналната пудра, основа за под фон дьо тен, спирали, насипни пудри (доста варианти), хайлайтър, руж и няколко четки за лице. Аз лично съм почитател на пудрите и ружовете, затова ги записвам в wish list –а си.




Друга нова марка, която забелязах в сайта е Sisley и по-скоро Sisley Lorchidee (не съм сигурна дали наистина е нова или аз сега я забелязвам). Това, което привлече погледа ми е един прекрасен нов руж състоящ се от три цвята – карамелен, прасковен и невероятно красиви златни частици. (в последствие забелязах, че ружа се предлага и в цветове в розовата гама, които са още по-умопомрачаващи и красиви).  Няма да излъжа, ако кажа, че очите ми останаха на него. Но иначе марката предлага богат асортимент продукти от декоративната козметика – пудри, сенки, коректори, продукти за устни и т. н . А също и парфюми.

Едно интересно откритие за мен е наличието на марка, която се казва Kardashian Beauty. Предполагам, че е марка на Ким Кардашиан, но честно казано не съм напълно сигурна :D
За сега видях, че се предлагат  изкуствени мигли, очна линия и до колкото помня bronzer.




Като за финал на тази публикация ще кажа, че много ме радва наличието на нови корейски марки в сайта. Една от тях е Holika Holika, чиито асортимент от продукти става все по-голям. Предлагат се доста маски и продукти за грижа за кожата, а също и няколко грим продукта като фон дьо тен, основа за под грима, бб крем (а сигурно повечето от вас знаят, че корейските бб кремове са популярни по цял свят .. за жалост в момента имам няколко такива продукта и чакам някой от тях да свърши, за да си поръчам бб крем на Missha или пък може би тази марка).Едно от най-интересните продукти на марката, които забелязах на марката са сапунчета във формата на яйце .. а опаковката им е като кутия за яйца! :D Супер забавно и оригинално според мен.

Ако ви е била интересна публикацията можете да преминете към част 2, където ще прочетете повече за новите ми открития в бялата козметика.. и още – ТУК.


Until Next Time.

Iff



Използваните снимки в тази публикация са от Гугъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?