вторник, 3 март 2015 г.

Изгодни и интересни открития в ENZO - Част 1



Здравейте, скъпи читатели!

Сигурно сте разбрали вече, че един от любимите ми сайтове за онлайн пазаруване е Enzo.bg. Тъй като вече доста често съм се „ровичкала“ там мога смело да твърдя, че съм го „опознала“ добре. Издирила съм доста интересни продукти, които не се продават в България, някои от тях са даже хитове и бестселъри по света! Други пък се продават у нас, но излизат по-изгодно в сайта, ако направите по-голяма поръчка, а също така някои познати марки предлагат по-разнообразни продукти там. Трети марки път са нови, достъпни и интересни, за някои от които съм чела хубави отзиви. Ето за всичко това ще си говорим в следващите няколко реда (а може и поста, нека видим колко ще се „разлея“ :D ).

Но първо нека съвсем на кратко да спомена какво представлява сайта и как се поръчва от него.
Козметиката пристига от чужбина и доставката струва 5,95 лв. Можете да платите по банков път, както и в повечето онлайн магазини, но също и с наложен платеж, което мен лично супер много ме радва. Не веднъж съм споменавала това колко съм „неука“ по повод банковите плащания и т.н. Затова на този момент тази алтернатива изключително много ме удовлетворява.  Нужна е регистрация в сайта, за да направите своята поръчка. Което естествено става супер лесно и бързо.

И така. Към продуктите. Ще започна разговора си с някои марки, които се предлагат в сайта. Повечето от тях сигурно ги знаете, защото са хит по целия свят и за мое огромно щастие ги издирих и в Enzo.

Започвам с една от любимите ми марки, за чиито продукти съм писала вече две ревюта. Това е Make Up Revolution. Това е английска марка козметика, която често имитира супер известни продукти като Naked, Too Faced (техните прословути шоколадови палитри, ружът им във формата на сърце), Sleek (палитри, сет за вежди). И до сега мога да кажа, че продуктите, които съм ползвала на марката са много сполучливи особено за цената си. В сайта Enzo се предлагат доста от палитрите на Make Up Revolution, а от скоро имат и червилата Make Up Revolution Amazing. Също така ружовете във формата на сърца, хайлайтъри, основи за грим (и сенки) и от скоро няколко четки, които ми е супер интересно да пробвам.  Ако ви е интересно да прочетете за палитрата на Make Up Revolution London Iconic 3, която е дубликат на прословутата Naked 3 на UD и червилата им Amazing можете да намерите публикациите ми ТУК и ТУК.




Следващият продукт, за който съм много щастлива, че се продава в Enzo и даже не пропуснах да си го поръчам е балсамът за устни на Carmex. Тази марка е доста известна и предпочитана от блогъри и влогъри по света. Аз си взех класическият в стикче и останах очарована от него.  Ухае на мента, даже доста силно бих казала. Когато се нанесе на устните се усеща охлаждане и леко пощипване. Аз чувствам устните си като покрити с някакъв защитен слой, когато го ползвам. Доста е осезаем като продукт и няма да забравите за него през деня, защото в продължение на часове трае неговият охлаждащ ефект, но за мен това не е проблем. Ползвам го само вечер и представата ми за него е повече като за лекарство, а не ежедневен продукт, който мога да слагам постоянно. Определено омекотява сухите устни, а също и предпазва от напукване, но характерното за него ментово ухание може да не се хареса на всеки. Също така препоръчвам да не го нанасяте в много слоеве и един вид „по-мазно“, а съвсем леко и дискретно, защото повярвайте ми, дори капчица от него е в състояние да си свърши работата и единственото, което може да стане е сутринта да се събудите и този балсам да продължава да е върху устните ви (да, на мен също ми се е случвало и просто останах шокирана). Премахва се после не лесно (аз го правя с мицеларна вода). В момента съм забелязала, че в сайта се предлагат и още варианти на този балсам.




Също така в Enzo можете а намерите балсамчетата за устни на EOS и до колкото забелязах има наистина голяма разнообразие от тях. Продават се по около 12 лв, което ми се струва е доста добра и приемлива цена (особено след като по български фейсбук страници съм ги виждала по 20 лв, което за мен е безумно). Все още не съм си ги поръчвала, но определено смятам да направя това в скоро време.




За мое огромно щастие намерих и някои козметични продукти на TheBalm. Цените са доста приемливи (по-ниски са от магазина на Eли) и също се предлагат доста от най-известните им продукти: най-известният им хайлайтър theBalm Mary Lou Manizar (както и останалите два от серията), пудрата Sexy Mama, няколко от прекрасните ружа на марката, очни линии, праймъри и естествено едни от най-известните им палитри. От скоро съм забелязала и това, че се продават няколко четки. Определено ще ви посъветвам да погледнете какво се предлага в сайта от тази марка, защото според мен продуктите са доста интересни и на приемливи цени.




Друг любимец на блогърки и влогърки по света е марката Sally Hansen. Предлагат се доста разнообразни продукти от към лакове и грижа за ноктите. Аз не пропуснах да „заграбя“ един лак, който се води укрепващ. Цветовата гама, в която се предлага този продукт е наистина голяма – има пастелени , много цветни, сатенени, блестящи, ярки и съвсем дискретни цветове. Доста се чудих на кой да се спра, но в крайна сметка реших да купя номер 425 Pink Satin. Изглежда много красиво и нежно върху ноктите и определено се превърна в мой любимец. Има доста добра покривност и бих казала смело, че не се нуждае от втори слой. Четчицата е стандартна, но не много голяма и позволява сравнително лесно нанасяне върху ноктите. Трайността не е нещо свръхестествено – от 3 до 5 дни. Бих искала да се сдобия с още някой цвят, а също така знам, че марката има страхотни топ лакове, които бързо изсушават маникюра. Чувала съм и добри отзиви за лосионите им за омекотяване на кожичките. В бъдете мисля да пробвам още някой продукт на тази марка.




Линк към сайта Enzo можете да намерите ТУК

Ако ви е интересно да прочетете за другите ми открития можете да намерите втора част ТУК. :)

Снимките в тази публикация са намерени в гугъл.



Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?