четвъртък, 5 март 2015 г.

Любимци за Февруари 2015 // What the Penguins обикнах този месец

Време е за месечните ми любимци. Месецът беше кратък, но все пак успях да насъбера няколко любими нещица. Ако вие е интересно да разберете кои са те .. продължавайте да четете.

И както винаги минаваме на категориите ..



Част І - Красота 






Като първи козметичен любимец ще посоча кремът за лице на Alverde с ябълка и лайм. Ползвам го вече втори месец и съм влюбена в него. Идеален е за комбинираната ми към мазна кожа. Не я изсушава, матира и ухае прекрасно. Жалко, че количеството в тубичката е само 50мл, но поне стига за около 2 месеца. Прекрасен продукт, който ще продължа да купувам. До този момент не съм открила по-любим крем за лице от него.

Следва още един продукт на Alverde. Въобще марката ми стана супер любима в последните месеци. Та той е балсамчето за устни с череша. Знаете колко обичах този с невен (вече даже съм си купила нов) и този не остана по-назад. Страхотно се справя с грижата за устните зимата и ухае невероятно. Повече за него можете да прочетете ТУК.

Следващият любим продукт е шампоана за коса Natura Siberica. Невероятен продукт, обожавам го, ако искате да прочетете повече за него можете да го направите от ТУК.

И останаха два любимци от декоративната козметика. Този месец грима ми основно се състоеше от новите ми сенки на Maybelline Color Tattoo и червилото на Make Up Revolution. Сенките са в цвят 65 Pink Gold - красиви розови с нежен блясък. Както и другите ми на марката са супер лесни за нанасяне и изключително трайни. Ако бързате за работа или училище/университет са идеалният вариант. За лилавото червило в цвят Depraved съм писала подробен пост (както и за останалите ми червила от марката). Можете да го намерите ТУК.




Част ІІ - Нещата от живота

След като ми приключи сесията много исках да гледам нещо любимо и познато, и реших да изгледам отново (за кой ли път) Sex and the city. Това е един от любимите ми сериали, които никога не ми омръзват. 

Също така успях да прочета две книжки. Най-сетне ми дойде музата за Сойка-присмехулка и останах толкова очарована. Да, към средата на книгата виках от възмущение, а на някои моменти даже ми идеше да ревна.. но беше прекрасно.. и истински, толкова истинско. Доказателството, че след една война никога няма щастие, който и да е победителя. Още не съм гледала филма и мисля да го направя скоро.. надявам се да представи нещата възможно най-много опирайки се на книгата. Но ще видим.

Друга книга, която прочетох и то на един дъх е "Наръчник за оцеляване в живота" на Беър Грилс. Супер мотивираща книга, пълна с много интересни цитати и истории на автора. Препоръчам я.




Едно любимо местенце, което намерих през февруари месец е вегетарианският ресторант Dream House, намиращ се в София. Менюто там е превъзходно, а обстановката толкова тиха и един вид домашна. Смятам да продължа да ходя там и да опитвам нови блюда. Ако и вие обичате подобни местенца ще оставя линк към фб страничката им ТУК.

И музика. Някак не слушах толкова нови песни през изминалия месец, но любимо откритие ми стана един албум с хитове на Елвис Пресли. Ще ви го оставя да го чуете и вие ^^




И почти щях да забравя любимият си чай за февруари - AHMAD TEA зелен чай с нар. Заобичах го супер много и след като любимият ми Tess с ягода свърши мисля да купувам този.




Ще спомена и нещо ново, което направих във фб страничката на блога. Започнах да пиша част от любимите си цитата (ако си спомняте аз съм нещо като колекционер хаха). Хвърлете им едно око, защото аз наистина се вдъхновявам от тях.

Е, това бяха моите малко, но много любими неща през февруари месец. Надявам се да е било интересно за вас. 
А вие какво обикнахте през най-краткият месец от годината? 


Пожелавам ви успешен край на работната седмица.


Until Next Time.

Iff

4 коментара:

  1. Супер любимци! Червилото е ...ААА <3 . Определено бих прочела книгата на Беър, преди го гледах всяка вечер, мисля, че ще е полезно да я прочета! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Книгата наистина си заслужава. Леко и вдъхновяващо четиво е, извадила съм доста мотивиращи цитати от нея. Мисля, че всеки може да намери нещо за себе си, което да го накара да се позамисли върху живота. :)

      Изтриване
  2. Май е крайно време да пробвам това кремче, но някакси като се озова пред нещата на Алверде всеки път забравям какво точно съм искала,а те са толкова мноооого. :D
    Май ще трябва да си запиша.
    Като цяло много готини любимци. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, доста неща имат наистина :D
      Благодаря ^^

      Изтриване

А ти какво мислиш?