четвъртък, 26 март 2015 г.

10 неща, които ме правят щастлива



Днешният топъл и пролетен ден ме подтикна да напиша един положителен пост за вас.. 
10 неща, които ме правят щастлива. ^_^

Е, интересно ли ви е кои са те ..?



1. Чай

Сигурно вече сте разбрали, че обожавам чай.. даже меко казано. Обичам да си купувам и пробвам различни чайчета, обичам и денят ми да започва с тях. Чувствам се ободрена след тях и определено щастлива. Най-много обаче харесвам зеленият чай - той ми помага да се съсредоточавам и ме ободрява прекрасно, когато съм смазана от делничните си задачи. Действието му е просто магия за мен. 
Тук е момента да попитам .. искате ли някой път да поговоря повече за любимите си чайчета, а също и действието им. Оставете коментари по въпроса. :)


2. Ранното ставане

Наистина много обичам да ставам рано, колкото и трудно да ми се получава това. Имам чувството, че ще умра, докато ставам в 7 сутринта.. но това е в повечето случаи заради ужасният ми навик да си лягам след 12 вечерта.
И все пак обожавам, когато съм се наспала хубаво и стана рано рано, когато е лято и съм си у дома - в Бургас, а във въздуха се носи уханието на море.. Ах, ето това ме прави толкова щастлива и пълна с енергия. След такава сутрин целият ми ден е изпълнен с положителни емоции и щастие, наистина. 


3. Ема

За тези, които не знаят - Ема е кучето ми. И просто няма момент, в който да не съм щастлива с нея. Обожавам да си играем, да я обучавам или просто да я галя. Дори да ме събужда сутрин с гръм и трясък, пак съм щастлива първо нея да видя като отворя очи. И всеки притежател на куче ще разбере щастието ми от това да бъда със своето куче.


4. Животните

И тъй като сме на тема животни искам да спомена и друго нещо, което ме прави истински щастлива - да галя, гушкам или просто се взирам в животни. Те са прелестни, всяко от тях (за повечето не мога да го кажа от сърце, но искрено се опитвам да вярвам в това) и да бъда близко то тях е огромно щастие за мен. Обичам много кучета, котки, мишлета, птици и т.н. Винаги, когато видя животно не мога да спра да се усмихвам и да им се радвам. Толкова лесно могат да убият лошото ми настроение и да забравя за нещо неприятно. Понякога обичам да ходя и в зоопарка.. колкото и тъжна да излизам от там, защото предпочитам животните да са на свобода и те да бъдат щастливи. (но това е друга тема)



5. Испански език

Да, обожавам да уча испански и се чувствам толкова щастлива, когато се захвана с него. Ще си призная, че не ми се отдава от раз и често не мога да разбера някои неща, но съм толкова щастлива всеки път, когато науча още нещо по този език. Учила съм немски и английски до сега, и никой не ми е носил такава наслада и удовлетворение. 
А вие имате ли един такъв специален език.. или може би предмет, който да обожавате да учите? Аз между другото в училищните си години бях така с математиката.


6. Когато косата ми е пораснала

Не съм вманиачена на тази тема, но много се радвам, когато забележа, че косата ми е пораснала с някой друг сантиметър. Наскоро (което вече стана 4 месеца май :D) я отрязах драстично и сега така ми липсва. От две години не бях правила никакви промени и като ми се "роди" една идея в главата не се успокоих докато не я боядисах и отрязах. Да, такава съм аз - непредсказуема и малко човек на крайностите. 
Затова един съвет от мен - поговорката "Три пъти мери и един път реши" не е ей така за между другото :D


7. Да летя

Все още не са ми поникнали крила, за да летя сама, но обичам да го правя в самолет. Чувството да се издигаш и да си сред облаците е толкова прекрасно. Малко страшничко, по ме прави щастлива всеки път.


8. Блога ми

Истински щастлива съм, когато пиша тук. Обичам моментите на снимане, обработване и създаване на текста. Въобще да имаш едно свое местенце е прекрасно - разтоварва те и дори в тежък ден успява да те разсее. 


9. YouTube

След тежък ден на лекции или просто, когато съм по задачи, обожавам да си пусна YouTube и да видя какво ново са качили любимите ми влогъри. Изпълвам се с настроение, щастие и много вдъхновения. 


10. Уличната музика

Това го оставих за "десерт", защото е сигурно най-уникалното нещо, което ме прави щастлива .. точно, защото не може да се случи планирано. 
Моментите, когато вървиш по улицата и уличен музикант започва да свири любимата ти песен, съвсем случайно и толкова неочакван .. Боже, чувството на щастие е неописуемо. Това не може да се сравни по усещате с нищо друго, дори и с любимата песен по радиото. Магията тук е друга. Можеш единствено да стоиш, усмихвайки се широко.


Това бяха 10 от нещата, които ме правят щастлива. Ще ми е много интересно да прочета вашите. Можете да ми ги оставите в коментарите :)



Бъдете щастливи.

Until Next Time.

Iff

3 коментара:

  1. Чуден пост! Хубаво е понякога да подхващаме такива положителни теми. :)
    За 2 перфектно те разбирам. И аз искам да ставам рано, но понякога е тооооолкова трудно :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :))
      Дааа, особено зимата.. така не ми се излиза от топлото легло :D

      Изтриване
  2. Страхотен пост! Хареса ми и ме изпълни с добро настроение :) Трябва да обмисля и аз един такъв...

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?