неделя, 8 февруари 2015 г.

РЕВЮ: Golden Rose Velvet Matte Lipstick #03 & #13

От доста време тези червила се въртят в блог пространството и много момичета изказаха мнението си за тях, но аз все отлагам и отлагам. Е, дойде и моят ред. Днес ще ви споделя впечатленията си от тях, които се формираха сигурно 4-5 месеца. 



Като външен вид тези червила не са кой знае какво, даже са супер обикновени и семпли, но това въобще не повлиява по някакъв начин на качеството им или по-скоро "пълнежа".

Тук плюс за мен е и това, че са хубаво опаковани - няма начин някой да го е ползвал преди вас и да не забележите. 

Аз си избрах два коренно различни цветове - нюд и ярко розов.



Golden Rose Velvet Matte # 03

Един прекрасен телесен цвят, подходящ за всеки ден и случай. Стои много нежно и красиво върху устните, и естествено суууупер дълго време. Разбира се преди нанасяне слагам балсам за устни, тъй като това червило леко ги изсушава (все пак е матово).
Нанася се много лесно и кремаво като в последствие става матово. Когато не знам какво червило да си сложа често посягам към него.


Golden Rose Velvet Matte # 13

Забавна случайност се получи, че и двете ми червила завършват на 3 хаха. Това беше първото, което си купих. Уникален цвят за лятото, трудно описвам, но бих го определила като розово с лека лилава нотка. Отново супер трайно (даже повече от номер 3) червило, което повдига настроението ми веднага щом го сложа. Обичам да го нанасям понякога с пръст и леки потупващи движения, така съвсем леко вбивам цвета в устните и им придавам супер лек нюанс. 



Количество - 4,2 грама.

Цената им е около 4 лв и бих казала, че определено си заслужават покупката.

А вие кои цветове харесвате най-много от серията?


Поздрави,


Iff

2 коментара:

  1. Много хубави цветове!
    Аз имам две, но доста по-тъмни - 14 и 20, което не ми пречи да ги нося почти ежедневно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз таман си търся някой по-тъмен цвят, може да видя тези :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?