събота, 14 февруари 2015 г.

Empties #03 // Изразходени продукти част 3 - Януари & Февруари 2015

Здравейте, приятели! 


Ето, че реших да заснема нов клип и отново за изразходените ми продукти. Като пост той е номер 3, но като видео - 2. Ето и кои са те:



1. Шампоан Niver с бамбук -  преди съм купувала този продукт и много го харесвам. Измива добре косата и не я изсушава. Също придава лек обем.

2. Шампоан Fresh Line - за боядисана коса, ухае приятно на портокал. Повече за него можете да прочетете ТУК.

3. Шампоан TEO с минерали - любим летен шампоан, доста икономичен и измива добре.

4. Velnea балсам за коса с мед - омекотява косата, но не е икономичен. Доста рядък като консистенция.

5. Сух шампоан Balea - добър продукт, върши си работата, не оставя бели следи и придава обем. Но има ужасен задушлив аромат.

6. Душ гел Cottage - не е лош продукта. Има аромат на ванилия, хубав е, но ми се струва доста изкуствен. Повече харесвам този с карамел.

7. Душ гел Palmolive - този продукт има невероятен аромат на ягода и кайсия, също така измива добре.

8. Крем за ръце Бархатные ручки - много любим мой продукт. Страхотно овлажнява кожата, прави я матова и попива мигновено.

9. Крем за лице Дева с краставица - не го харесах като крем за лице и го ползвах за ръцете. Не хидратира добре кожата и бавно попива. Не бих си го купила отново.

10. Agive интимен гел - любим мой интимен гел, върши си много добре работата и няма SLS.

11. Refan дезинфектант - много харесвам този продукт, ухае страхотно.

12. La Roche-Posay - хубаво кремче, добра се справя със сухата кожа. Бих си го купила в пълен размер.

13. Flormar спрей за изсушаване на маникюра - въобще не ми хареса, за мен не действаше по никакъв начин.

14. Дезодорант Дева - хареса ми, вършеше си добре работата и ухаеше приятно.

15. Интимен гел Лактацид - харесвам този продукт, много е икономичен. Бих си го купувала пак.

16. Himalaya измиващ гел - обожавам този гел, измива много добре кожата и не я изсушава. Ще си го купя задължително пак.

17. Мицеларна вода на Nivea - изчиства много добре грима от очите, лицето и устните. Не изсушава кожата. Ще си го купя пак.

18. Балсам за устни на Alverde с невен - писала съм цял пост за балсамите на марката. Можете да го прочетете ТУК.

19. Лак за нокти Selene - харесвам тези малки и сладки лакчета. За цената си са страхотни. Също така ми допада това, че са мънички и успявам да ги изхабя преди да засъхнат.

20. Лак за нокти GR номер 11 - колкото и да наслоявам не мога да получа наситен и красив цвят, стои прозрачно. Изхвърлям го почти пълен.

21. Лак за нокти GR Rich Color 08 - много хубав лак, наситен и съхне бързо. За жалост изсъхна и е време да се отправи към кошчето.

22. Мокри кърпички Play Time - не ми харесаха, много са тънки и докато ги използвам направо се късат в ръцете ми.

Мостри: 

Използвала съм няколко като ще отделя тези, които ми харесаха. Измиващият гел за лице и кремът на Nivea от хидратиращата им серия (синята) ми харесаха доста, също така ми допадна парфюма на Буржуа, доста е траен.

ВИДЕОКЛИП:



Е, това беше. Започвам да пълня пак торбичката си за празни опаковки.


xoxo

Iff

3 коментара:

  1. Значи в момента, в който чух гласа ти паднах 😃 все едно слушах себе си! Чудесен пост :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?