петък, 6 февруари 2015 г.

Любимци за Януари 2015 // What the Penguins обикнах този месец


Ура! Дойде време и а месечните ми любимци. Януари беше месец, наситен с доста интересни събития и нови открития за мен. Ако ви е интересно кои са били те.. продължавайте да четете. 


ЧАСТ І - Красота


Ще започна с лаковете за нокти на SNB, за които вече писах отделен пост в блога. Ако още не сте го прочели можете да го направите ТУК.
Продължавам да смятам, че те са едни прекрасни продукти, със страхотно качество. Особено Златният ефект беше един от най-ползваните ми лакова през Януари.



Следва топ лакът на Eveline 3in1, който съхне супер бързо, даже мога да кажа, че за 1 минута. Жалко само, че не придава гланцов завършек на маникюра ми, тогава щеше да бъде перфектен. Но въпреки това е мой спасител цял месец и много го обичам.



Отдавна не бях използвала моливът си за очи на Essence, но този месец си припомних защо толкова го обичам. Изключително траен продукт, който издържа цял ден върху клепачите ми и не се размазва. Незаменим е за мен.



И последният козметичен продукт е пилингът за лице на Алверде с кайсия. Първо ухае уникално и съм на косъм да го опитам! Като оставим това е невероятен продукт - почиства много добре кожата без да я изсушава или дразни, а на сутринта (след вечерна процедура) лицето ми изглежда страхотно - гладко, без пъпки и черни точки. Обичам го. Плюс това е натурален продукт, което му дава допълнителни точки от мен.




ЧАСТ ІІ - Нещата от живота


Януари месец гледах много филми, сигурно почти всеки ден (а имаше период, когато бяха и всеки). Най-любими и запомнящи се за мен станаха филмите с Бриджит Джоунс, Just Visiting, Under the Tuskana Sun - леки и разтоварващи филмчета, подходящи за релаксиране вечер. Обичах да си ги пускам, когато почивах от ученето за изпитите ми. Да, тук ще отбележа, че запомних месеца и със сесията ми, която за щастие мина много успешно. 

Искам да отбележа сега няколко филма, които не просто ми харесаха, а станаха едни от любимите ми. Първи е "Закуска при Тифани". Да, не бях го гледала преди, но по-добре късно.. отколкото никога, нали така. Не е с някакъв невероятен смисъл и не съдържа ефекти.. но беше красив.. и някак уникален. А за Одри Хепбърн нямам какво да кажа, тя е просто прекрасна.

pic google

Също така най-сетне се наканих да гледам Forrest Gump и L.O.L. .. защо не го бях направила по-рано не знам. Това е филм, който трябва всеки да изгледа. 

pic google

О, също така си направих и едноседмичен маратон с филми с Камерън Диас. Бих откроила два, които най-много харесах - "Ах, тази Мери" и "The other women".

И естествено след толкова много изгледани филми нямаше как да не се появи някое разочарование. За мен това е "Дракула" от 2014г. Единствената наслада за мен бе да гледам Люк Евънс.. Ще започна с това, че исторически този филм е нелеп и напълно отклоняващ се от събитията. Някои неща бяха физически нереалистични.. Е, да, фантастика .. ама.. Самата история бе мудна, монотонна, нямаше динамика и като цяло ще го определя като нещо много скучно. Някъде прочетох, че ще има втора част и съм шокирана (страх не е да си помисля каква глупост ще сложат там). Не знам дали бих си изгубила времето за нея.

pic google

Книги. Успях да прочета само една - "Шестото клеймо", която до толкова ме завладя, че вече умирам да отида в Рим! И сега, когато четох книгата.. филма,който така обичах ("Ангели и Демони") се оказа за мен толкова ... глупав. 

Музика. Януари беше доста музикален за мен. Слушах доста неща, повечето стари любимци. Искам да споделя с вас два албума, които станаха мои безспорни фаворити обаче.



Ако случайно още не сте ги слушали - направете го. :)


И следват две вкусотийки, които продължавам и сега да си купувам, и с удоволствие да хапвам за закуска. 



Също няма как да не се похваля, че най-сетне си взех блендер, който ме подтикна да ям повече плодове (които по принцип не обичам). Вече нито един ден не минава без смути. ^^


Yeah! Това беше. 

А кои са вашите любимци за месеца?


Iff

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Да живее био рафтът на фантастико! :D Ти опитвала ли си другите вкусове, че аз нямам смелост .. трудно ми харесва нещо, което не е натурално ..

      Изтриване

А ти какво мислиш?