вторник, 10 февруари 2015 г.

Маникюр на седмицата # 07

Време беше да завърна рубриката, особено след като съм голям фен на лаковете и не мога да стоя с един и същи цвят повече от 5 дни. Не съм специалист, но обичам да експериментирам и днес ще ви покажа един семпъл, но много стилен маникюр с тъмни есенно-зимни цветове (поне според мен).



Започвам с база, моята е на Perfect Calcium Gel. Следва нанасянето на прекрасния веолетово-розов цвят на H&M, Stunning Purple.
Когато изсъхне залепя лепенки с ъгълче. Можете да използвате и заоблени, но този път бях в настроение за тези. Ако нямате такива лепенки направете триъгълничета от тиксо.

Във вътрешната част слагам черен лак, моят е на Miss Sporty.

Когато изсъхне махам лепенките и нанасям топ лак. Аз използвам този на Eveline 3in1, който изсъхва почти мигновено.


Е, готови сме.

Това е един наистина супер лесен маникюр, който, обаче, е много елегантен. 

А на вас харесва ли ви?


Очаквайте скоро новите ми експерименти.

Поздрави,

Iff

6 коментара:

  1. Страхотно е .Много ми допада :)) Ако се сдоби с тези лентички ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!
      От Enzo си поръчах преди доста време 3 вида лепенки на Missha. Но има обикновени за френски в Джъмбо. :)

      Изтриване
    2. Даа,аз си взех от тях преди няколко дни,но все още не съм ги пробвала..Но може да направя нещо подобно :)

      Изтриване
    3. Супер. Ще ми е интересно да го видя :)

      Изтриване
  2. Много хубаво се е получило, харесва ми лака на HM :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Да, много е красив и наситен. :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?