понеделник, 2 февруари 2015 г.

Грижа за устните # 02 // Балсами за устни Himalaya

Здравейте, приятели!


В този късен час музата внезапно ме озари и реших да напиша един късен пост за вас. 
Това е втора част от поредицата "Грижа за устните". Ако сте пропуснали първата може да я прочетете ТУК.



Днес главните герои също са от една и съща марка. А по точно - HIMALAYA, чиито продукти много бързо станаха мои любими. 
Нека опиша съвсем на кратко двата балсама, които ще представя. Първото най-важно нещо за мен е, че не тестват върху животни. Също така не съдържат консерванти и изкуствени оцветители. Цената им е около 2,50 лв. Съдържат 4,5 гр продукт и са годни 12 месеца след отваряне.


Първият балсам за устни е подхранващ и в състава му влиза масло от пшенични кълнове и семена на моркови. 

Състав: Състав: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Beeswax, Hydrogenated Castor Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Stearyl Behenate, Coco-Caprylate, Flavour, Wrightia Tinctoria Leaf Oil, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Tocopherol (натурален Вит. Е), Benzyl Alcohol, Eugenol, Geraniol.

Много добре подхранва устните, хидратира ги, омекотява и възстановява. Страхотен е за зимата. Почти не го усещам върху устните. Ухае супер приятно, аз бих го определила .. като дъвка. 
До колкото се запознах предпазва и от слънчевите лъчи, но за това не мога да бъда сигурна, защото го ползвам основно в студените месеци.



Вторият балсам е с какаово масло и ухае уникално. Едва се сдържам да не го изям хаха.
Отново съм супер доволна и от него. Много добре се грижи за устните, защитава ги от студа, хидратира и подхранва. 

Състав: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Beeswax, Stearyl Behenate, Hydrogenated Castor Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Flavour, Tocopherol (натурален Вит. Е), Mangifera Indica Seed Butter, Shorea Robusta Seed Butter, Garcinia Indica Seed Butter.


Забелязах на скоро, че има още няколко вида балсамчета на Хималая. Задължително ще се сдобия с тях и после ще ви споделя мнението си.
В обобщение ще кажа, че им давам една напълно заслужена оценка 9,5 от 10 и смятам да продължавам да ги ползвам още дълго време. Незаменими са за мен в зимните месеци.



А вие какво мислите за тези балсами за устни?

Ще се радвам да прочета мнението ви долу в коментарите.


Благодаря за вниманието.

Iff

8 коментара:

  1. Този с какао ми е най-люююбим завинаги хахаха <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни балсамчета, фаворит ми е този с какао :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, така е. Аз все още не мога да си избера фаворит, много харесвам и двата :D

      Изтриване
  3. Аз също имам този с какао и много го харесвам. Трябва да пробвам и другия! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Какаото ми е фаворит, а ще излиза и с ягодка- ще го пробвам задължително <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, нямам търпение да го пробвам и аз :3

      Изтриване

А ти какво мислиш?