събота, 3 януари 2015 г.

The Penguin is talking to me # 05 // Ново начало


Новата година започна, а предната отлетя толкова бързо. Имам чувството, че всяка една година се изнизва все по-бързо и по-бързо.. Сякаш вчера се рових в пясъка и правих замъци, а днес вече мисля за бъдещето си, създавам планове и се притеснявам дали ще сбъдна целите си.
2014 година беше доста интересна за мен - направих нови неща, научих нови и ценни уроци. Една доста голяма крачка бе създаването на блога ми - местенце, където мога да бъда напълно себе си, да споделям своите гледни точки, мисли и идеи. Моето специално кътче, което вие четете и аз съм безкрайно щастлива от тази факт. Ще се постарая през новата година да го направя по-интересно и забавно за вас, по-качествено и по-добро. 
Сбъдна се една моя много съкровена мечта - моята Ема, която вече е на 7 месеца и все още не мога да повярвам, че е реалност. 
Станах по-сериозна, по-целеустремена и възродих някои стари, но полезни мои навици. Имам нови мечти, нови желания.. единственото, което трябва да направя сега е да ги осъществя.
Започнах изучаването на нов език и останах очарована от него. Между другото винаги съм си мислила, че не ме бива в езиците (даже не знам защо си го бях втълпила) и ненадейно осъзнах, че това въобще не е така. Ние можем да бъдем даже повече от това, което си мислим. По-смели сме, по-силни, по-трудолюбиви и по-страхотни от най-големите си очаквания. Просто още не го знаем. А трябва! Трябва да знаем, че ние можем много повече от това, което си мислим и това, което ни втълпяват. Всеки е невероятен и може да сбъдне даже най-невъзможната си мечта. Повярвайте!
Точно на това съм решила да наблегна през 2015 - на вярата. И съм сигурна, че ще отбележа повече успехи от предната година. Не трябва непрестанно да се оплакваме от живота си, от проблемите си и от гадостите около нас. Трябва да се хванем в ръце и да осъзнаем, че ние сме двигателя на бъдещето си, че ние го определяме.. и че животът е твърде кратък, за да го пропиляваме в глупости. 
Бъдете смели. Бъдете силни. Вярвайте. 

Успешна 2015 година.

Iff

4 коментара:

  1. Единствените граници пред това да постигаме целите си са тези, които сами си поставяме! Вярвай в себе си и следвай мечтите си- блогът ти е прекрасен :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е така.
      Благодаря за думите <3

      Изтриване
  2. Много надъхващ пост. :) Пожелавам ти много любов, здраве и успехи през 2015-та!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Вълшебна 2015 и на теб! :)))

      Изтриване

А ти какво мислиш?