петък, 23 януари 2015 г.

РЕВЮ: Лакове за нокти SNB - Явор и Effect Gold

Здравейте!


Днес ще ви споделя мнението си за два лака за нокти на българската марка SNB - Явор и Златният ефект. Вече около месец ги ползвам и бих казала, че съм си изградила едно пълно впечатление за тях. А с една дума - очарована съм.



Ще започна с Явор, който бях гледала и в други български блогове. Цветът е изключително наситен и бих казала, че в един слой се постига невероятен ефект. Бих го описала като какао с мляко, един много топъл и красив цвят. Подходящ е за всеки ден, повод и облекло. Ако не знаете в какъв цвят да лакирате ноктите си - това е идеалният вариант. Бих казала, че е подходящ и за всеки сезон, но най-вече за есента, когато аз обичам да нося подобни нюанси. 





За Effect Gold не съм чела до сега и направо не мога да повярвам, защото този лак е най-уникалният в колекцията ми! Обожавам го от първото нанасяне. Може да се слага като ефект и допълнение върху друг лак, а също така и самостоятелно върху ноктите. Тогава те изглеждат толкова красиви, нежни и поддържани. Мъничките златни частици, които съдържа не са супер забележими, но в същото време дават едно прекрасно сияние на маникюра. И ако ще си кажете "Не, аз не обичам злато, не ми отива или ще ми дойте в повече" - не е така! Златните частици тук не са натрапващи, не напомнят брокат, както при други лакове. Преливат се златисто, сребристо и бих казала бяло. Също така при различно осветление се променя ефекта им - през деня на слънце отиват повече към сребристо, а вечерта - златисто. 
Това е един уникален цвят, който определено не съм срещала преди. Видях в сайта на марката, че имат и Сребърен ефект, и задължително ще се сдобия с него.






Ще обобщя, че и двата лака са страхотни по качество, съхнат бързо, сравнително трайни са, много наситени и имат удобна четчица, позволяваща лесно нанасяне. Опаковката им е очарователна, а количеството цели 15 мл, което за мен е супер много.


Поставям им оценка 9,5 / 10


Надявам се ревюто да е било полезно за вас. А вие ползвали ли сте лакове на марката?


Поздрави,

Iff

3 коментара:

  1. Здравейте, стана ми любопитно какво означава „сравнително трайни“ и в сравнение с какво/кого. Отново от любопитство, какво предизвика отнемането на 0.5 от оценката?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте. Под "сравнително траен" искам да кажа, че издържа около 5 дни (което е нещо средно според мен). А оценката не е 10, защото винаги оставям 0,5 за нещо по-добро, което мога да намеря. Но това не значи, че не обожавам тези лакове. Даже напротив - едни от най-добрите са в колекцията ми.
      Хубава вечер :3

      Изтриване
    2. Надявам се използвате основа за начало и топ лак за финал (на всеки 2 дни) – това гарантира удължаване а времето, в което лакът няма нужда от подмяна :-) Благодаря за ревюто, поздрави от целия ни екип!

      Изтриване

А ти какво мислиш?