събота, 31 януари 2015 г.

РЕВЮ: Rimmel London // Обзор на продуктите, които притежавам

Здравейте, приятели!

При последната си поръчка от Enzo натрупах в пазарската си кошница няколко продукта на Rimmel. Да, много добре знам, че тук ги има, но беше изкушаващо да си взема няколко нещица, тъй като са доста намалени в сайта, а аз и така бях решила да си правя по-голяма поръчка. Та реших да събера новите си продукти (които използвам вече около 2-3 седмици) и тези, които вече притежавам, и да направя едно ревю-обзор на Rimmel London.


Започвам с продуктите за устни.

Rimmel Apocalips, лак за устни - №600 Nude Eclipse

Вече 2 месеца го ползвам и успях за това време да го заобичам и намразя едновременно. Все още твърдя, че това е невероятен продукт, който стои страхотно върху устните и даже мога да го нарека траен, но има един минус. Ако устните ви са в лошо състояние, а зимата това доста често се случва, продуктът се събира и подчертава „олющването“. Затова е важно да използвате скраб и старателно да ексфолирате устните си в този период. Въобще повечето ми червила имат такъв проблем и аз съм свикнала.
И все пак е страхотно червило. Има блясък, трайност и е на достъпна цена. Опаковката е доста ефектна и красива, което също е плюс според мен.
Оценка – 8/10



Rimmel Lasting Finish Lipstick - №206 Nude Pink

Изключително красиво червило, не е матово, а с по-гланцов завършек, което го прави и не толкова трайно, но за мен това не е особен проблем. Цветът е много красив – нещо между розово и телесно, с лек шимер. Ухае на карамел и се нанася супер лесно върху устните, без да подчертава, ако са напукани. Идеалното ежедневно червило.
Опаковката не е нищо особено, но продуктът си струва.
Оценка – 8/10



Rimmel Stay Matte пудра, Long Lasting Pressed Powder - № 001 Transparent

От доста време заглеждах тази пудра и след като тази, която ползвам в момента, се оказа почти свършила, реших, че е време. Опаковката не е нищо особено, но е сравнително стабилна. Направи ми впечатление, че ухае на парфюм, което ме изненада някак. Не съм имала пудра, която на ухае на парфюм преди. По принцип нямат миризма хаха
Пудрата наистина матира страхотно, когато я нанесеш, но за съжаление издържа около 4 часа, което не е толкова разочароващо, след като на опаковката пише – 5. Покривна е и понякога не слагам фон дьо тен, като цяло аз не съм фен на фдт, бб и сс кремове по принцип.  За сега забелязвам и това, че е икономичен продукт, ползвала съм го сравнително често, но все още не си личи особено и знакът не се е изтрил.
Нека обобщим – има покривност, приятен аромат, трайност 4 часа и приемлива опаковка. А също така е един достъпен продукт.
Оценка – 7,5/10



И дойде времето на лаковете. Тук те са повече от останалите ми продукти на Rimmel, а това е най-вече, защото обожавам лаковете на марката. И по-точно тези от серията им 60 sec.

№ 703 White Hot Love

Този лак е от серията с Rita Ora, цветът е бял, но не латексово (ако мога така да се изразя). Има лек шимер, стои много нежно и красиво върху ноктите.  Харесвам да го нося както като френски маникюр, така и върху целия нокът. Може да се рисува върху него, а също и да се добавя брокатен лак. Изглежда интересно и по-красиво така. Един от любимите ми в от колекцията е. Съхне бързо, както и обещава, доста е покривен (за разлика от повечето бели лакове, на които съм попадала) и издържа около 4-5 дни. Оценката ми е 8/10.



№ 203 Lose Your Lingerie

Отново лак от серията на Rita Ora. Цветът е бебешко розов, пастелен, отново с леш шимер. Страхотен лак за лятото, свеж и красив. Харесва ми да го нося със сребърен брокатен лак. Отново бързо съхне, траен около 4-5 дни и изключително наситен. При моят лак съм забелязала един мъничък минус и той е, че е по-гъст от другите, затова по-трудно се работи с него. Ако се омажете – край, трябва да се започва на ново. Оценката ми е 7,5 /10



№ 513 Lets Get Nude

От серията на Rita Ora. Страхотен телесен цвят, този път без шимер (този е единственият от серията на Rita Ora, който имам аз и няма блясък). Най-често нося този цвят от лаковете на Rimmel, защото отива на всичко и прави ноктите красиви и семпли. Харесвам понякога да нося дискретен маникюр, особено след като повечето ми лакова са в ярки цветове. Нанася се супер лесно и бързо изсъхва, също така е и сравнително траен (отново около 5 дни).  Моята оценка е 8,5/10.



№ 873 Breakfast In Bed

Този лак също е от серията на Rita Ora. Страхотен, пастелен, нежен, ментов цвят. Уникален за лятото, а също и пролетта, както и при останалите лакове има лек шимер, но това го прави още по-красив и ефектен. Когато ми домъчнее за лятото обожавам да го нося. Отново е траен около 5 дни, бързо съхне и е супер наситен. Моята оценка е 8/10



№ 853 – Pillow Talk

Отново е от серията на Rira Ora и бих казала най-любимият ми. Този лак го нося и зиме, и лете. Откакто го купих не преставам да го слагам. Има най-хубавата текстура от всичките лакове от серията (не знам дали е просто случайност или не). Нанася се супер лесно, не е толкова гъст и съхне една идея по-бавно, но затова пък успявам да го нанеса перфектно. Страхотен, нежен, пастелен, светло син цвят, отново с лек шимер. Струва ми се е и по-траен от другите лакове от серията (с 1-2 дни повече). Моята оценка е едно твърдо 9/10. Ако един ден свърши – веднага ще си купя нов!



№ 318 Stand to Attention

Този лак вече не е от серията на Rita Ora, но също се води, че съхне 60 сек. Цветът е класическо (за мен) червено, няма никакъв блясък или шимер. Стои умопомрачително върху ноктите и му е нужен само един слой. Съхне също много бързо, но за жалост се олющва супер бързо (до 3 дни). Понякога ме изненадва и издържа повече, но в повечето случаи е инат. Обожавам го и се надявам просто моят да е „дефектен“. Оценката ми е 6,5/10



Ще обобщя с няколко думи за лаковете – имат страхотна четка, с която много лесно се нанася продукта, супер бързо съхнат и това е огромен плюс, повечето издържат дълго време (към 5 дни). Също така имат гланцов и красив завършек. Имам няколко с лек шимер, който на ноктите е почти незабележим.

А за продуктите на Rimmel като цяло ще кажа, че са много достъпни, качествени и си струват. За сега съм най-голям фен на лаковете и червилата. Със сигурност ще опитам още неща на марката.
Линк към продуктите на Rimmel в Enzo можете да намерите ТУК. Мисля, че все още има останали няколко хубави оферти.


С пожелание за хубав ден,

Iff


8 коментара:

  1. Страхотни продукти!! И аз вчера си взех един лак на Римел(в ДМ са намалени на 2 лв).Много ги харесвам. Мисля,че е време да пробвам и аз тази пудра. Оставя ли брашнян ефект или стои естествено ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За сега ми се струва, че стои естествено. Също смятам,че пудрата е по-подходяща за комбинирана или мазна кожа.

      Изтриване
  2. Много отдавна искам да пробвам някой от лаковете им за устни, но наистина съм чела доста лоши коментари за тях. Интересното е, че хора, които ползват няколко нюанса имат различно мнение за различните цветове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лаковете за устни са наистина страхотни продукти, но имат странна формула бих казала.. и е въпрос на възприемане, вкус и свикване :D

      Изтриване
  3. Ох,червилото е ункално, влюбих се <3

    ОтговорИзтриване
  4. Честити придобивки! Цветовете на лака за устни и червилото много ми допадат :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?