събота, 10 януари 2015 г.

РЕВЮ: Fresh Line, органичен шампоан

Хей, време е за първата козметична публикация за 2015 година. Реших тя да е на органична тема и по-точно става дума за шампоана, на сравнително нова за България марка - Fresh Line.
Самият продукт аз получих в Pinks кутията за месец ноември и ми се падна този за боядисана коса - Terpsichore. От 2 седмици съм вече с такава, затова реших да го пробвам и да споделя мнението си.




Опаковката на шампоана е сравнително неудобна според мен, защото понякога изтича продукт при отваряне, но това не е голяма беда. Важно е действието му, нали така? А то е страхотно! Този малка опаковка от 75мл я ползвам вече почти 2 седмици и все още не е свършила.. уау! Определено е икономичен и това е първият му плюс. Прави много мека и нежна пяна, която измива много добре косата и не я изсушава. За сега поддържа цвета на косата ми наситен, а така я прави мека и блестяща. Дори и да не бях се боядисала пак щях да си го ползвам, защото ми харесва много действието му. 
Нека отбележим и това, че продукта е органичен, не съдържа парабени, парафини, силикони и всякакви подобни вредни съставки.
Конкретно този шампоан мирише уникално - на цитруси. В състава му влизат: портокал, мандарина, лаврово дърво, лимон, градински чай, коприва, нероли, оцет, слънчоглед. 

Оригиналният размер е 200мл и струва към 27лв, което според мен е нормално за подобен шампоан. Като пример ще ви дам всеизвестният Натура Сибeрика (за който ще правя скоро ревю), който е около 25лв (купен от Русия).

Моята оценка е 10 от 10. Определено ме спечели.

А вие ползвали ли сте натурални, органични шампоани? А козметика като цяло?


Поздрави,

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?