събота, 17 януари 2015 г.

РЕВЮ: Американските „бестселъри“ Carmex и Sally Hansen

Здравейте, приятели!


Днес  реших да напиша едно обединително ревю на два продукта, с които се сдобих от вече любимият ми сайт за онлайн пазаруване на грим, парфюми и други козметични продукти – Enzo. Сайтът доставя от чужбина и предлага много продукти, които в България ги няма, а други пък са на изключително достъпни цени. Също така го харесвам супер много, защото има възможност за наложен платеж, а аз съм много скарана с карти, сметки и т.н. хаха, но да минем по същество!

Последната ми поръчка беше плод на любопитство относно два продукта, за които съм чела много и разнообразни отзиви, и даже бих казала , че са хит в чужбина. Става дума за всеизвестният балсам за устни Carmex и укрепващият лак за нокти на Sally HansenИ двата продукта са произведени в Америка и през последните години много американски влогърки (и не само) говорят за тях в ютуб.  Ако ви е интересно какво мисля аз за тези „бестселъри“  продължавайте да четете.



Ще започна с това, което вече половин месец ви обещавам – балсамът за устни на Carmex. Това може да се каже е най-известният балсам за устни в света! Въобще той много се различава от стандартните балсамчета. Предназначен е да се бори със сухите устни, да ги лекува и предпазва, има слънцезащитен фактор (в случая 15) , а също и предпазва устните от студ и вятър. До колкото съм чувала лекува и проблеми като ухапване от комари, ранички и така нататък, но тук не мога да ви кажа дали наистина е така, защото лично аз не съм го ползвала с тази цел. Разрових се да прочета малко повече за този балсам и се оказва, че се произвежда от 1930 година, за мен това беше супер странно, защото до колкото знам съвсем скоро (в близките 5 години) той стана така популярен. Или аз просто от преди това не съм се интересувала хаха.. Можете да ми напишете в коментарите, ако случайно знаете, от кога Carmex придоби такава популярност. Ще ми е интересно да прочета.

По принцип този балсам се предлага в доста варианти – тубичка, кутийка и стички, което си поръчах и аз. По принцип не обичам балсамите в кутийки, защото не мога да ги взема със себе си навън (доста е неудобно за мен лично),  а тубичката ми е също неудобна (когато се налага да използвам подобни продукти постоянно изтисквам повече от нужното, става мацаница, или пък точно обратното – мъча се да се покаже нещичко от там  .. въобще всеки с проблемите си, да). Видовете от към мирис (или вкус), в които се предлага Carmex се оказаха повече отколкото съм си мислила даже. Има класически (моят е такъв), с череша, ягода, ванилия, лайм, нар, портокал, зелен чай и още доста май. Също така забелязах, че е излязъл някакъв нов балсам Plus , предполагам някаква по-подсилена версия и вече се води с цвят.

Но нека се върнем към този, който купих аз. Опаковката както вече споменах е много удобна за мен, затваря се плътно и има защитен елемент преди отваряне. Ето и какъв е съставът му:

Petrolatum, Lanolin, Euphorbia Ceridera Cera, Ethylhexyl  Methoxycinnamate, Aroma, Benzophenone-3,  Ozokerite, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Paraffin, Camphor, Menthol, Vanillin, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Eugenol, Contains Oxybenzone, Geraniol, Salicylic Acid, Linalool, Limonene.

Съдържа 4,29 г / 4,9 мл продукт, което като погледна е най-голямо като количество от всичките ми балсами за устни.

Срок на годност – до 12 месеца след отваряне.

Произведено – USA.

Не е подходящо за деца под 3 годишна възраст.

В официалният сайт на Carmex е обявено, че продуктите им не се тестват върху животни.

Ухае на мента, даже доста силно бих казала. Когато се нанесе на устните се усеща охлаждане и леко пощипване. Аз чувствам устните си като покрити с някакъв защитен слой, когато го ползвам. Доста е осезаем като продукт и няма да забравите за него през деня, защото в продължение на часове трае неговият охлаждащ ефект, но за мен това не е проблем. Ползвам го само вечер и представата ми за него е повече като за лекарство, а не ежедневен продукт, който мога да слагам постоянно. Определено омекотява сухите устни, а също и предпазва от напукване, но характерното за него ментово ухание може да не се хареса на всеки. Също така препоръчвам да не го нанасяте в много слоеве и един вид „по-мазно“, а съвсем леко и дискретно, защото повярвайте ми, дори капчица от него е в състояние да си свърши работата и единственото, което може да стане е сутринта да се събудите и този балсам да продължава да е върху устните ви (да, на мен също ми се е случвало и просто останах шокирана). Премахва се после не лесно (аз го правя с мицеларна вода).

Ще обобщя като кажа, че много го харесвам, но отново – не за през деня, а вечер като лекарство и възстановяване на устните.

Ако ви е интересно можете да намерите балсамчетата на марката ТУК.




И да преминем към другият продукт от днешното ревю – лакът за нокти на Sally Hansen, който се води укрепващ. Цветовата гама, в която се предлага този продукт е наистина голяма – има пастелени , много цветни, сатенени, блестящи, ярки и съвсем дискретни цветове. Доста се чудих на кой да се спра, но в крайна сметка реших да купя номер 425 Pink Satin. Това е много красив и интересен цвят, в него се преливат няколко нюанса на розовото и сребристото, съдържайки лек и нежен блясък. Изглежда много красиво и нежно върху ноктите и определено се превърна в мой любимец. Има доста добра покривност и бих казала смело, че не се нуждае от втори слой. Четчицата е стандартна, но не много голяма и позволява сравнително лесно нанасяне върху ноктите. Трайността не е нещо свръхестествено – от 3 до 5 дни. Не мога да кажа, че има заздравяващ или укрепващ ефект, както споменава производителя, защото не съм го ползвала толкова често, че да ми направи впечатление. Според мен е един стандартен лак, с много добро качество. Бих искала да се сдобия с още някой цвят, а също така знам, че марката има страхотни топ лакове, които бързо изсушават маникюра. Чувала съм и добри отзиви за лосионите им за омекотяване на кожичките. В бъдете мисля да пробвам още някой продукт на тази марка.

Количеството продукт е просто огромно според мен – 11,8 мл (за мен това си е много)

Срок на годност –  до 30 месеца след отваряне на продукта.

Производител – USA.

Ако ви е интересен този продукт, можете да го намерите ТУК.


И това беше от мен за днес. Надявам се публикацията да ви е харесала и да е била полезна за вас.


Поздрави,
Iff


1 коментар:

  1. Еххх, съвсем наскоро ми дойде поръчката от Еnzo, можеше да го включа този балсам,но .... късно е вече :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?