петък, 9 януари 2015 г.

Музикални открития 2014


Просто се вдъхнових, завладях от музиката и реших да ви споделя музикалните си открития за 2014.

~♬ ~

Asking Alexandria - Moving On 



Trivium - Brave This Storm



Trivium - Strife



Taylor Swift - Blank Space



Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora



The Pretty Reckless - Going To Hell



David Guetta feat. Sam Martin – Dangerous



Челси – Я не умру без твоей любви



Fall Out Boy - Dance, Dance



Enrique Iglesias - Bailando



 Poets of the Fall - Carnival of Rust 



Jason Derulo feat. 2 Chainz - Talk Dirty



Имам много открития за 2014, но това са сякаш тези, които най-много заобичах. Да, разнообразни са.. но аз съм такъв човек, слушам доста неща хаха.
И искам да споделя една песен, която пък знам от доста време, но не спирам да обичам ужасно много. Да, ако още не е разбрал - аз съм голям фен на BFMV.

Bullet For My Valentine - Your Betrayal



~♬ ~


Лека вечер,

Iff

2 коментара:

  1. Оо, много любими песнички видях и аз в този пост <3 Преди слушах супер много BFMV, страхотни са <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Омг Омг, нали <3 Ако си харесвала BFMV определето Trivium ще ти допаднат :)))))

      Изтриване

А ти какво мислиш?