вторник, 27 януари 2015 г.

Урок #04 // Скраб за устни & Основа за сенки

Здравейте!




Днес ще споделя с вас как си правя скраб за устни и основа за сенки. Ако ви е интересно - продължавайте да четете. :)


Домашен скраб за устни

Това е възможно най-лесната рецепта и всеки може да си я направи с минимално количество продукти. Аз използвам захар и балсам за устни. Изберете балсам, който е по-натурален и съдържа различни масла. Моят е микс от 2, които ми бяха останали до половината. Вземете празна кутийка (от крем примерно) и сложете 1/3 балсам и 2/3 захар (на кристали). Бъркайте докато не се получи еднородна консистенция. По желание добавете масла или вместо балсам сложете зехтин.


Основа за сенки

За нея продуктите са още по-банални. Вземете някаква празна кутийка (моята е от балсам за устни) и смесете 1/3 крем за лице и 2/3 фдт. По желание добавете коректор. Определено действа, вече от 10-ина дни ползвам тази основа и съм доста доволна. Прави сенките по-наситени и ги задържа за по-дълго на клепача.



Това бяха моите супер лесни и бързи рецепти за домашна козметика. Какви са вашите? Искате ли да четете още такива постове в блога?


Спокойна вечер!


Iff

14 коментара:

  1. Хм интересно :) аз си правя скраб за устни с разтопен мед и захар, но може да пробвам твоя вариант ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм пробвала с мед, също има ефект :)

      Изтриване
  2. А аз ексфолирам устните с кафе ;) А за тази рецепта за база за сенки съм чела доста пъти, но нещо не ми се струва надеждна, не знам защо. Ама така де, докато не опита човек, няма как да е сигурен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно казано и аз докато си я забърквах не очаквах нищо :D Но се оказа доста полезно. Често казано мисля, че по-евтините основи за сенки са точно с такова съдържание :D

      Изтриване
  3. Страхотни идеи!! Не бях чувала за тази "рецепта" за база за сенки. Една приятелка използваше бебешка пудра за тази цел и каза,че била много доволна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уау, въобще не съм чувала това за бебешката пудра. Трябва да се опита :D

      Изтриване
    2. Да..аз като база за сенки все още не съм го ползвала,но съм го ползвала като пудра и като сух шампоан .. :D :D

      Изтриване
    3. Аааа да, аз също знам за тези нейни свойства :D

      Изтриване
  4. Много интересна идея за основа за сенки. Аз просто нанасям ФДТ и на клепача, за да изравня тена, защото точно там кожата ми е много по-тъмна от останалата част от лицето и като цяло пак върши работа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, само фдт също има някакъв ефект на основа. :)

      Изтриване
    2. Между другото аз също имам доста приятелки, които нанасят ФДТ на окото, дори около окото (вместо коректор), но на мен лично ужаааасно много ми се събира- и в гънките на клепача и около окото и за това задължително ползвам отделно база, отделно коректор, отделно фдт :)))

      Изтриване
    3. @Panda's MakeUp Да, то при всеки е различно. Ти каква основа ползваш по принцип?

      Изтриване
    4. Ползвам една от най-ужасните май- тази на Есенс. Търсих доста инфо за това и съм решила да опитам тази на NYX- HD. Много хвалена.
      Просто до сега се задоволявах с Есенс, защото сравнително рядко ползвам сенки. Обикновено предпочитам да ги купувам :))))))))))))

      Изтриване
    5. @Panda's MakeUp И аз съм хвърлила око на NYX. Всеки ден ползвам сенки и ако е толкова добра ще ми дойде много добре.

      Изтриване

А ти какво мислиш?