събота, 27 декември 2014 г.

Любимци за Ноември и Декември // What the Penguins обикнах този месец?

Здравейте!



Дойде време за месечните ми любимци и този път те отново ще са двойна доза. Пропуснах да пиша за ноември месец, тъй като материалът беше малко, затова сега правя сбор от нещата, които обичах и ползвах за ноември и декември месец. Както винаги започваме с козметиката.



ЧАСТ І - Красота

Започвам с една комбинация от шампоан и балсам за коса на марката Nivea. Тези са с бамбук, за обем и всякакъв тип коса. Споменах в своя HAUL пост, който можете да прочетете ТУК, че това ми е една от най-любимите комбинации за косата и съм много доволна от двата продукта. Шампоанът измива много добре косата, не до скърцане, а балсамът хидратира добре, прави я лесна за разресване и придава лек обем. 


Този рол-он на Dove също стана един от любимците ми за зимните месеци. Въпреки, че не съм фен на марката това е мое откритие. Предпазва много добре от изпотяване и има лек, дискретен аромат. Естествено не съм съгласна, че предпазва 48ч.


Следват две кремчета за ръце. Първият е на Yogurt of Bulgaria. Спечелих го от една игра преди време и съм супер доволна от продукта. Толкова добре хидратира, омекотява и попива бързо в кожата. Ароматът му е лек и приятен. Съставът също изглежда хубав и смятам да си го купя, когато свърши. 


Друг крем, който заобичах много е този руски - Бархатные Ручки. Толкова е лек, нежен и подхранващ. Също така матира кожата, което за пръв път срещам при крем за ръце. Супер много ме е яд, че не се предлага в България.


Една моя безспорна любов е и балсамчето за устни Carmex. Няма да се спирам на него, защото скоро ще пиша отделен пост. 


Почти всеки ден през тези два месеца използвах балсамчето за устни на Alverde с невен. Изключително много съм доволна от него и доказателство за това е, че то почти привърши. Омекотява устните, предпазва ги в студеното време и най-голям плюс е, че продуктът е натурален.


Палитрата на Revolution също беше част от ежедневният ми грим тези месеци. Откакто тя пристигна при мен я ползвам всеки ден и с голямо удоволствие. Подробно ревю за нея можете да прочетете ТУК.


Следват два глоса на H&M - отново продукти подходящи за ежедневен грим. Цветовете са Paris Red и Milano Moment - красиви цветове, изглеждащи много естествено върху устните. Повече за тях и други мои продукти на H&M може да прочетете ТУК.


Отново продукт на H&M - лакът Glam Red. Идеален е в два слоя и държи около 5 дни. Един цвят подходящ за зимните месеци и изглеждащ стилно върху ноктите.


И последната любов от към козметиката е сребристият лак за нокти на Flormar - номер 112. Според мен е идеален цвят за Коледа. Сравнително наситен и покривен, също така издържа без проблем около 5 дни. На скоро пуснах маникюр с него, ако и е интересно може да го видите ТУК.




ЧАСТ ІІ - Нещата от живота


Ще започна с една свещ, която си взех от Джъмбо и в последно време много обичам. Ухае на сладки и ванилия, съвсем деликатно и ненатрапчиво. 


Следват няколко филма.
По-специално ще отбележа 3 - два от които стари и един нов.
Нека започнем с класиката - "Смело сърце". Един уникален филм, който за пръв път изгледах, колкото и странно да звучи. Просто до някои заглавия така и не бях стигала. Не мога да опиша колко много ме впечатли и завладя, как усетих емоциите на героя, колко го заобичах. Дългичък си е, но си струва - всяка секунда. Ако обичате исторически филми, а даже и да не е така - изгледайте го. Това е един от филмите, който трябва да се види без значение кога и дали историята на пръв прочит ви харесва.

pic-google

Второто заглавие е филм от преди 4 години, ако не се лъжа, и абсолютна романтика - "Три метра над небето". Един от любимите ми филми, обещала съм си да прочета книгата, защото знам, че ще ми хареса милиони пъти повече от екранизацията. И никога не ми омръзва да го гледам, особено сега като уча испански е даже доста добър вариант за малко практика. Хей, между другото ще се радвам, ако ми препоръчате някой хубав испански филм.

pic-google

И новото заглавие е "Костенурките нинджа". Обичам подобен тип истории - с екшън, приключения и комедия, а още от малка обожавах тези костенурки. Въобще аз съм фен на всички тези истории за Батмат, Супермен, Ексмен... бой да има. Та за костенурките сега .. и за Меган Фокс, която бих гледала дори да играе в някой супер безсмислен филм - много ми хареса, за релакс през уикенда с пица в ръка е направо идеален. Естествено има какво още да се желана, но и това, което е на лице е сносно.

pic-google

Ноември месец ми беше някак носталгичен и след като видях трейлъра на филма продължение на "Приятели" нямаше как да не реша да ги изгледам за ... 1000 път?
Ако кажа, че обичам този сериал ще е малко. "ДЖОУИ НЕ ДЕЛИ ХРАНА!"

pic-google
pic-google

Също така започнах да гледам новият сезон на "Двама мъже и половина", който е и последният (Ура!) и съм потресена .. само от инат продължавам да си пускам сериите. Няма такава простотия, сериозно.. Не правете това в къщи!

pic-google

И няколко музикални любови..








И цитати..


"Когато видях какво харесват хората разбрах, че не искам да бъда от харесваните."


"Не всеки може да помага на животните, но всеки може да ги наранява."


"Истинската смелост е да знаеш не кога да отнемеш живот, а кога да го пощадиш."- Хобит

А за финал ще споделя, че ноември месец приключи една от най-любимите ми манги (японски комикс) - Наруто. Сигурно някои от вас са го чували. Исках да споделя задоволството си от финала й. Самата история беше много вълнуваща, интересна, заслужаваща си всеки момент и изпълнена с много смисъл.
 И да - знаех си, че Саске ще е със Сакура, а Наруто с Хината! YEAH!!

pic-google

Надявам се, че ви е било интересно.

Поздрави,

Iff

8 коментара:

  1. Филм продължене на Приятели? OMG!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дам! Нямам търпение да излезе, в ютуб има трейлър :)

      Изтриване
  2. Мога да ти препоръчам испански филми, но за съжаление гледам повече ужаси и трилъри :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всичко различно от ужаси и трилъри ще е добре дошло :D Нещо комедийно, екшънче ау? :D

      Изтриване
  3. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Хммм, този трейлър май е fake... Не виждам официална информация за продъжание на Приятели :((

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?