вторник, 16 декември 2014 г.

TAG: I Love Winter

Здравейте, приятели!

Декември е, а аз наистина обичам зимата, затова реших, че би било готино да направя този таг.



1. Любим лак за нокти през зимата?
Наскоро пуснах един пост с любимите си лакове за есенно-зимния сезон и мисля, че това отговаря на въпроса. Можете да го прочетете ТУК.

2. Любим продукт за устни през зимата?
Всякакви хидратиращи балзамчета за устни, това според мен е най-важният продукт за устни през зимата.

3. Любима зимна дреха?
Дебели и пухкави пуловери <3

4. Най-носеният есенен аксесоар през зимата?
Шал. Обичам шаловете.. и имам много от тях.

5. Любим аромат през зимата?
За зимата харесва по-сладникавите и тежки аромати.

6. Любима зимна напитка?
Чаааай, както и за през всеки сезон.

7. Любим коледен филм?
Нямам любим коледен филм.

8. Любима коледна песен?



9. Любима коледна храна?
Всичката коледна храна обичам аз :D

10. Любима коледна украса тази година?
Нямам.

11. Какви са плановете ти за коледните празници?
Да бъда със семейството си, да се натъпча и за жалост да уча.


Ще ми е интересно да прочета и вашите отговори на въпросите, затова ТАГ-вам всеки, които иска да го направи. 
Ако ви е интересно можете да прочетете и отговорите ми на The Christmas TAG от ТУК.


Спокойна вечер.

Поздрави,

Iff

2 коментара:

А ти какво мислиш?