вторник, 9 декември 2014 г.

TAG: The Christmas Tag

Здравейте, приятели!

Навън вали сняг, студено е, а аз пия любимият си чай и обикалям още по пижама, чувствам се някак коледно и щастливо, затова реших да ви направя един ТАГ. Това е The Christmas Tag, който бях видяла в ютуб канала на Мариета някъде преди седмица, и реших, че е време и аз да отговоря на въпросите.. че тъй докато се наканя може и празника да е отминал хаха.



1. Кой е любимият ти коледен филм ?
Честно казано нямам любим коледен филм. Даже, когато бях малка не ме вълнуваха много и не ги гледах по телевизията, но ако трябва да спомена някой, който ми е харесал повече и сякаш свързвам с празника това е Сам в къщи.. колко банално, нали. Но все пак - класика.
Наскоро обаче попаднах на 2 филмчета на коледна тематика и нямаше как да не ги харесам. Те са свързани като герои и до някъде история и става дума за притежатели на златни ретривъри, които се сближават по между си благодарение на кученцата си. Разбирате, че нямаше как да не гледам тези филми, след като съм щастлив собственик на една такава палавница. Филмите са A Golden Christmas и 3 Holiday Tails.




2. Кога отваряш подаръците си - в коледната нощ или на коледната сутрин?
Сутринта - за мен това винаги е било вълнуващ момент, даже и като пораснах.

3. Имаш ли любим коледен спомен? 
Всеки празник за мен се превръща в любим спомен.

4. Любима празнична храна?
Обичам всички ястия на трапезата в този ден.

5. Любим коледен подарък?
Нямам такъв. Всеки подарък ме прави щастлива.



6. Любим коледен аромат?
Мандаринииии :)

7. Имаш ли някоя традиция за коледната нощ? 
Не.

8. Как декорираш елхата си?
Нищо специално - изкуствена елха украсена с играчки, лампички, гирлянди. Спомням си обаче, когато бях малка и понякога празнувахме при баба и дядо - тогава елхата беше двуметрова и истинска, дядо всяка година купуваше такава и заедно я украсявахме. Беше много хубаво.



9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?
Не се сещам.

10. Най-добрата част от Коледа за теб?
Когато сме на трапезата цялото семейство, говорим си, гледаме телевизия и се тъпчем :D


Надявам се ТАГ-ът да ви е харесал. Ще се радвам да прочета и вашите отговори.


Всички снимки и картинки в този пост са от Google.


Усмихнат снежен ден,

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?