вторник, 9 декември 2014 г.

REVIEW: Сенки за очи Make Up Revolution London Palette Iconic 3

Здравейте, приятели!


Днес ще си поговорим за една палитра, която поръчах от сайта Enzo преди месец. Смятам, че вече мина достатъчно време и съм натрупала впечатленията си за нея в този период, затова реших че е време да ви споделя мнението си.



Ще започна с това как става поръчката, тъй като след поста ми за четките Brushart получих няколко запитвания. Статия за тях може да немерите тук.

Поръчах палитрата от сайта Enzo.bg, който до колкото се информирах праща козметични продукти от Германия и Чехия. Продуктите са оригинални, а не реплики, както в много онлайн магазини или страници, където продават козметика. Цените са наистина достъпни, а на някои продукти по-ниски от тези на нашият пазар (това установих разглеждайки сайта). 


Можете да направите поръчката си и без да се регистрирате, което за мен е голямо удобство, защото аз не обичам постоянно да си правя регистрации във всевъзможни сайтове, а после да забравям паролите си. Доставката струва 6 лв и е до домът ви. Можете да платите на ръка, когато пристигне. Това също много ми харесва, защото аз не се оправям много с карти, сметки и т.н., и избягвам да пазарувам в такива сайтове. Също тава доставката става в рамките на 1 седмица. Първата ми поръчка пристигна след около 6 - 7 дни, а тази мисля че 4.



Сега да преминем към нея и по-точно палитрата на Make Up Revolution London Palette Iconic 3. Доста се чудих коя от всичките палитри да си избера, защото много исках да ги тествам и се спрях на Iconic 3, защото четох, че била нещо като реплика на прословутата Naked 3 by Urban Decay. И да, сравнявайки цветовете те наистина много си приличат. И все пак не мога да кажа каква е разликата в качеството им, защото не притежавам тази на Naked 3.


Make Up Revolution London Palette Iconic 3 е палитра от 12 цвята и бих калаза, състояща се от телесни цветове в различни нюанси. Има матови и блестящи цвята.
Опаковката е пластмасова, затваря се плътно, изглежда здрава. Горното капаче е прозрачно и можете да разглеждате цветовете без да я отваряте, което за мен е един плюс. Съдържа четчица за нанасяне на сенките, която лично аз не използвам.

Състав: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinium Liquidum, Ethylhexyl, Palmitate Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben [ +/- Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 15850, Cl 15850, Cl 15850,  Cl 16035, Cl 42090, Cl 77742, Cl 77510, Cl 77007, Cl 19140, Cl 15985, Cl 45410 ]

Срок на годност: 12 месеца след отварянето

Количество на продукта: 14 гр

А сега да преминем към самите цветове



Цвят номер 1 – Бих го определила като млечно бял. Матов е, мек и лесно се нанася. Има средна покривност. Използвам го като основа преди да започна с останалите сенки, за да изравни цвета на клепача. Също така го слагам под веждата, за да я повдигне визуално. Харесвам този цвят, един от най-използваните ми е.

Цвят номер 2 – Шимерен, със ситен брокат. Цветът му е по-скоро розов. Не е много покривен, но стои страхотно в ъгълчето на окото.

Цвят номер 3 – Кремав цвят, със съвсем лек блясък. Изключително красив и универсален цвят. Слагам го върху целият подвижен клепач, подходящ е за ежедневен грим.

Цвят номер 4 – Най-любимият ми цвят от палитрата – красив, матов, крамаво-кафяв. Покривен е и стои страхотно в сгъвката на клепача. Опушва се страхотно, подходящ е за ежедневен грим.

Цвят номер 5 – Още един шимерен цвят с блясък. Този е по-тъмно розов, по-скоро пепел от рози. Има ситен брокат и е подходящ за акцент или по-силен грим. Обичам да го слагам върху подвижният клепач или вътрешният ъгъл на окото.

Цвят номер 6 – Тъмно златист цвят с по-едър блясък и подходящ за по-драматичен и силен грим. Изглежда много красиво върху клепача и може да направи всеки един неутрален грим красив, бляскав и интересен.


Цвят номер 7 – Друг мой любим матов цвят. Кафяв е, наситен и подходящ за сгъвката на клепача. Много красиво подчертава окото, опушва се добре.

Цвят номер 8 – Красив, тъмен и кафяв цвят, със ситен блясък. Подходящ е за вечерен или по-силен грим, но също така може да бъде интересен акцент в ежедневен такъв. Един от любимите ми блестящи от тази палитра. Наситен е и се разнася добре.

Цвят номер 9 – Този цвят бих определила повече като мляко с какао. Отново шимерен, с лек блясък. Подходящ за вечерен или по-силен грим. Може да се слага и в сгъвката на клепача.

Цвят номер 10 – Цветът тук повече ми напомня мока, блестящ е и малко по-тъмен от предния. Отново подходящ за по-драматичен вечерен грим. Много красиво стои върху клепача, разнася се добре , може да се опушва.

Цвят номер 11 – Друг мой много любим цвят. Матов, супер наситен и красив цвят. Подходящ за по-драматичен и вечерен грим, харесвам го много в сгъвката на клепача. Подчертава много красиво окото, опушва се добре.

Цвят номер 12 – Последният от палитрата. Не много тъмен, черен с интересен розов и лилав брокат. Страхотен за вечерен, драматичен грим. Стои великолепно върху окото и изглежда много ефектно.




Обобщавайки ще кажа, че цветовете са 4 матови и 8 блестящи. Повечето са подходящи за вечерен грим, но могат да бъдат и добър акцент в ежедневието. Също така има достатъчно цветове за създаването на хубав и интересен ежедневен грим. Всички цветове могат да се комбинират и използват в почти всеки грим, много са универсални и според мен всяка жена трябва да има една такава палитра.

Повечето цветове са наситени, покривни и добре се разнасят. Брокатът не е натрапчив и цветовете могат да се ползват в различни комбинации. Лично моята любима комбинация е от цветовете 1, 4, 7 и 2 за акцент в вътрешният ъгъл на окото. Като за по-драматичен грим ще посоча любима комбинация – 7, 8, 11 и 12.

Сравнително трайни са, но е хубаво да се нанася основа за сенки върху клепача, за да може да издържат повече време и да изглеждат по-красиво и наситено.
Ако палитрата  Make Up Revolution London Palette Iconic 3 ви е харесала оставям линк към нея ТУК.

Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. Аз лично много харесах Make Up Revolution London Palette Iconic 3, тъй като тя е едно добро съчетание между качество и цена, а също така продукта може да се ползва в ежедневието, а не да стои в шкафчето ви за грим като сувенир.

Имам желание да се сдобия с още палитри на Make Up Revolution, но все още избирам коя да е следващата ми покупка. Вие използвали ли сте ги? Какво мислите за тях и коя друга бихте ми препоръчали?

Пожелавам ви хубав ден, наситен с много положителни емоции и усмивки.



До скоро,


Iff

16 коментара:

  1. Цветовете изглеждат много приятни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, много са меки, красиви и в същото време можеш всеки ден да си правиш грима с тях :)

      Изтриване
  2. Много хубаво и обстойно ревю. Сенките изглеждат добре, а и както виждам са доста евтини... Супер ! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да! Аз направо се шокирах от цената! Попадала съм на доста сенки с по-лошо качество и по-висока цена, затова смятам, че тези си заслужават :)
      Благодаря!

      Изтриване
  3. Преди около месец или два поръчвах от ензо разни неща и много се колебах за някой продукт на марката. Бях загледала ружовете и хайлайтерите /понеже си нямам никакви, ама никакви у дома!!!/, в момента съжалявам, че не купих нещичко :)
    Много ми харесва ревюто ти! ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :)
      В момента планирам да си взема и някой руж на Revolution. Не съм видяла да имах хайлайтъри, трябва да прегледам пак :)

      Изтриване
  4. Като гледам цветовете и суочовете, и като описваш как изглеждат, определено доооста приличат на Нейкид 3, с тази разлика, че при тази палитра са една идея по-кафеникаво-бежови, докато на Тройката, и най-бежовото е... розово хахахах
    Много хубаво ревю. Попаднах преди малко на сайта на марката и мисля да си поръчам след Нова година, а това ревю ми идва навреме и много полезно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :) Явно наистина напомня за Нейкед 3. Ще чакам с интерес да покажеш какво си си взела и ти от марката :)

      Изтриване
  5. Много полезна публикация и много хубаво ревю! Наистина Iconic палитрите много напомнят на Naked. Аз съм хвърлила око на Iconic 2 и обмислям да си я купя! :)
    Поздрави, http://darialovesmakeup.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! И аз съм хвърлила око на другите им палитри :)

      Изтриване
  6. Страхотно изглежда палитрата :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Да, цветовете са наистина красиви.

      Изтриване
  7. Много полезно ревю! :)) Ако знаеш от кога съм и хвърлила око, а това ревю затвърди решението да си я взема. Обаче, мисля да си я поръчам от официалния сайт, защото съм харесала още една палитра.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Мисля, че в Enzo имаше и други палитри на марката, но не съм сигурна. Ако искаш погледни и там. :))))

      Изтриване
  8. Много полезно, веднага ще разгледам този сайт Enzo :д Доста наситени изглеждат цветовете! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Повечето цветове наистина са много хубави и наситени :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?