понеделник, 22 декември 2014 г.

HAUL: Нови козметични придобивки // Есен - Зима 2014

Здравейте!

Време е за обещания пост "Нови придобивки". Това са покупките ми от към козметика за последния месец и нещо. Ако вие е интересно да прочетете за некозметичните ми придобивки - споделете в коментарите.
А сега да минем към към самият Haul.



Започвам с един продукт на Alverde - измиващ гел за лице с водорасли. Моят на Хималая почти свърши и исках нещо ново, но в същото време натурално. Предназначен е за нормална към комбинирана кожа и ми е интересно как ще се справи с моята. Очаквайте скоро ревю на него и други продукти на марката Alverde, който подготвям.


Следват два мои много любими продукти - шампоан и балсам за коса на Нивеа с бамбук. За втори или трети път си ги купувам и съм много доволна. Ако искате да прочетете нещо повече за тях - пишете ми в коментарите.


Купих си и нов душ гел. Този път реших да се спра на Palmolive с ягода и кайсия. Ухае страхотно и измива добре.


Взех си и един малък лакочистител на Лили без ацетон. От всичките три варианта на марката този харесвам най-много.


Свърши ми Miss Sporty 5in1, който ползвах за основа и топ лак, затова си потърсих нещо ново. Този на Eveline беше намален и реших да го пробвам. Води се 3в1 и обещава за изкуши маникюра за 1 минута, което наистина е вярно. Много съм доволна от него, но за жалост не дава същият блясък както любимеца ми на Miss Sporty.


Следват няколко нещица на Rimmel London
Взех си два лака от любимата ми серия на Rita Ora - номер 703 и 513. За сега съм пробвала само белият и останах много доволна. Има мънички блестящи частици и изглежда страхотно на слънчева светлина.


Реших най-сетне да се сдобия и с течното червило Apocalips. Цветът е 600 Nude Ecliplse и изглежда страхотно върху устните. Червилото е много покривно, има невероятен блясък и е сравнително трайно. Много съм доволна от него, даже вече получих няколко комплимента. 




Поръчах си и две неща от Enzo. Първото е всеизвестният балсам за устни на Carmex. Няма да пиша тук много за него, защото подготвям отделен пост, но ще кажа, че е един много интересен продукт и до сега не съм попадала на подобен балсам за устни.




Поръчах си и лак на Sally Hansen. Чела съм хубави отзиви за лаковете на марката и ми беше интересно до колко те са верни. Очаквайте отзиви.


Следват няколко продукти от H&M
Взех си две лакчета на марката - четката им е стандартна, нанасят се лесно и са сравнително наситени в два стоя.


Също така си купих и два гланца.


Първият е по-цветен и лепкав, което го прави по-траен.



Този не е толкова траен, но стои много естествено и красиво върху устните. Има лек блясък.



И за финал ще споделя с вас два лака на SNB, които спечелих в една игра.



Спокойна вечер.

Iff

2 коментара:

  1. Много хубави неща!Червилото Apocalips определено ми направи впечатление! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Да, хубавите отзиви за това червило не са ей така :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?