четвъртък, 25 декември 2014 г.

РЕВЮ: Козметика H&M - Какво харесах и какво не? // REVIEW: H&M Cosmetics #01

Здравейте, приятели!

Днес ще говоря за козметичните продукти на H&M, които притежавам. Кои харесвам и кои не чак толкова.. за да разберете продължавайте да четете.




Започвам с палитрата от ружове, която беше и една от първите ми покупки на тази марка. Те са три на брой - светъл барби руж, по-тъмен розов цвят и пепел от рози руж. И преди съм споменавала, че цветовете са много наситени и красиви. Лесно се нанасят върху кожата, но трябва са се внимава с количеството, защото са супер пигментирани и даже с най-светлият цвят от палитрата може да заприличате на матрошки. И аз заприличах на това след първите си опити с палитрата хаха.
За трайността ще кажа, че не е това което искам, защото след около 4 часа избледняват. Но за тази цена мога да приема това.
Самата опаковка е стабилна и не се отравя лесно. Също така ми направи хубаво впечатление, че в магазините козметиката е добре опакована. 






Продължавам с два лака за нокти, които пък са най-новите ми придобивки от H&M.


Първият цвят се казва Glam Red и е винено-лилав (много добра съм в описанията хаха). В два слоя е изключително покривен, няма силен блясък, траен е около 5 дни.
Вторият е Lux Teal - тъмен тюркоазен цвят. Също сравнително покривен и трае около 5 дни. 
И двата лака са много красиви и изглеждат стилно върху ноктите. Но смятам, че редовната им цена от около 6лв (до колкото помня) е малко височка. Има по-евтини лакове на пазара с много по-добро качество, но все пак се радвам, че са част от колекцията ми.





И следват няколко глоса. Определено съм доволна от гланцовете за устни на марката. И трите, които имам са много хубави и ги ползвам постоянно.

Започвам с два Lip Gloss в цветове - Paris Red и Milano Moment.
Paris Red е по-тъмен розов глос, но на устните стои много естествено. Има лек блясък и придава красив розов оттенък на устните. Лепкав е и горе-долу траен, мисля че около 2-3 часа.
Milano Moment е бебешко розов, аз го наричам още барби цвят. Придава на устните лек и естествен нюанс на розово, и стои много красиво. Той също лепкав. Има по-малко блясък.



И последният продукт, отново глос, е този сладичък и малък в цвят Pom Pom. Той е полупрозрачен, с много ситен шимер и не лепне върху устните, точно заради това не е траен. Между другото не мога да разбера защо струва повече от предните два глоса слек като като количество и трайност е на по-ниско ниво. Но все пак го харесвам, може да се носи тогава, когато искате по-естествен грим или по-точно "грим без грим", защото е едва забележим, но все пак придава едно сияние на устните. 





И ето как изглеждат гланцовете върху ръката ми както следва - Pom Pom, Paris Red и Milano Moment.



Това са продуктите на H&M, които притежавам. Забелязах, че са пуснали нови нещица и смятам след като събера няколко да направя още един пост по темата.
Надявам се да съм ви била полезна.


Хубав ден,

Iff


*** Не забравяйте да се включите във фейсбук играта, която в момента тече на страничката ми ***


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?