събота, 13 декември 2014 г.

Empties #02 // Изразходени продукти част 2

Здравейте!

Време е за новата порция изразходени продукти, които ви обещах. Без повече приказки започваме.
Ето я и голямата ми торбичка, в която складирам козметиката за хвърляне.



1. Шампоан на Balea за обем с череша и жасмин - Бях го взела много спонтанно и най-вече заради уханието му. Не се подлъгах за това, че прави обед и бях права, но все пак измиваше косата ми добре и ми хареса. Без силикони. Моята оценка за него е 7/10.
2. Agiva интимен гел с лайка - Един от любимите ми интимни гелове. Не е тестван върху животни и не съдържа SLS. Моята оценка е 9/10.
3. Крем душ гел на Cottage - без парабени, на млечна основа. Този е с карамел и ухае умопомрачително. Мисля, че няма за последен път да си го купя. Моята оценка е 10/10.
4. Душ гел на Balea - има лек аромат на плодове, но не е нещо особено като душ гел. Оценката ми е 5/10.


5. Балсам за коса на Wash & Go - нещо особено като продукт, не останах впечатлена. Даже не го изхабих до край. Моята оценка е 3/10.
6. Шампоан на Wash & Go - според мен цялата тази реклама за обем, която му правят е пълна лъжа. Абсолютно обикновен шампоан, който даже на повлия добре на косата ми. Пълно разочарование. Моята оценка е 1/10.
7. Балсам за коса на Lavanda - един безспорен мой фаворит за коса. Невероятно много я омекотяваше, правеше я гладка и послушна. Без парабени. Определено бих го ползвала пак. Моята оценка е 10/10.
8. Спрей за топлинна защита на Avon - не ползвам продукти на марката, но този го спечелих в една игра. Хареса ми действието му, не слепваше косата, оставяше лек аромат и се надявам да я е предпазвал. Моята оценка е 7/10.


9. Крем за лице на Aroma greenline - подхранващ за всеки тип кожа с мед. Не е лош продукт, но не беше много подходящ за комбинираната ми кожа, не я хидратираше достатъчно. Без парабени, но съдържа парафин. Моята оценка е 5/10.
10. Biotrade лосион против пъпки и черни точки - писала съм за него в блога, не е лош продукт, но твърде много ми мирише на алкохол. 
11. Biotrade слънцезащитен крем - и за този продукт съм писала. Мнението ми остава същото като преди - не ми харесва, има не много хубав състав и покривайки лицето си с него усещам как запушвам порите и кожата ми не може да диша.
12. Arko крем за ръце - една моя глупава и спонтанна покупна от Елитис. Исках мъничък крем за ръце и ми хареса опаковката на този. Оказа се обаче, че е пълен боклук и за нищо не става. Мирише на сапун и втори път не бих го и пипнала.


13. Essence like a new love тоалетна вода - много свеж и нежен аромат, но свърши твърде бързо. Не е много траен също. Моята оценка е 7/10.
14. Парфюм на Dior Jadore - писала съм вече за него, един от любимите ми аромати е. Имам огромното желание да го притежавам пак. Оценката ми е 10/10.
15. Тестерче на парфюма Nikki Beach Private Party - много ми хареса аромата, може и да си го взема в цял размер.


16. Miss Sporty 3in1 - милион пъти съм говорила за него, но просто го обожавам.. и той свърши. Ще си го купя пак определено. А сега ще му дам оценка 10/10.


И малко декоративна козметика..

17. Спирала Rimmel Scandal Eyes - не се разбрахме много с нея, хвърлям я до половината. Четката е огромна, а колкото повече я ползвам очите ми стават все по-чувствителни и сълзят. Откакто я зарязах не съм имала подобен дискомфорт и смятам, че тя е била причината за това.
18. Очна линия на She водоустойчива - е това нещо нямаше отмиване. За пръв път да попадна на нещо наистина водоустойчиво хаха. Но вече започна да засъхва и й изтече срока на годност, затова отива в коша. Оценката ми е 8/10.
19. Мини гланц на Dior номер 557  - страхотен цвят, розов с лилави и сини блестящи частици. Срока му на годност изтече и вече трябва да се хвърля. Оценката ми е 9/10.
20. Мини гланц на Dior номер 757 - също много хубав цвят - червен с блестящи златисти частици. Също му изтече срока на годност. Моята оценка и тук ще е 9/10.


И на края няколко мострички..

21. Масло за тяло All Natural с мед - много ми хареса, определено искам да си купя продуктите на марката.
22. Bioten CC крем - нищо особено не е. Вече няколко мострички съм пробвала от този CC крем и не ме грабва.
23. Bioten Genovate крем за лице против бръчки - хареса ми общо взето, но още ми е рано за подобни кремове.
24. Mixa CC+ против зачервявания - пробвах тестерчето, но не останах с никакви впечатления. По принцип нямам зачервявания на кожата и не мога да определя дали действа.
25. Крем за лице Nataura 30+ - хареса ми, но и за такъв крем ми е рано.



И това бяха всичките ми изразходени продукти. Започвам да събирам нови и догодина ще ви споделя кои са били те и какви впечатления са ми направили.

Поздрави,

Iff

7 коментара:

  1. Нито един продукт не съм използвала, но ще ми е много интересно да пробвам душ гела на Cottage , защото обичам миризмата на карамел, ммм :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, уникален е. Определено трябва за го пробваш :)

      Изтриване
  2. Cottage душ гела е един от моите фаворити- особено ако искаш да се самоизядеш! Жесток е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха! Да! Душ геловете на Cottage са едни от най-вкусно ухаещите продукти, на които съм попадала. В момента имам един с дюля и ванилия, и нямам търпение да дойде неговият ред ^^

      Изтриване
    2. Може ли да се намери по магазините или се поръчва от сайт? :)

      Изтриване
    3. Може да се намери в Лили, ДМ, а също така съм го срещала и в супермаркет Фантастико. :)

      Изтриване
    4. Благодаря! :) Много хвален продукт, който възнамерявам да си закупя съвсем скоро ;)

      Изтриване

А ти какво мислиш?