петък, 26 декември 2014 г.

РЕВЮ: Крем ЗДРАВЕ с цинков оксид

Здравейте!

Днес реших да ви споделя мнението си за един мой много любим крем и помощник срещу пъпките - Здраве с цинков оксид.
Има две версии на този крем, до колкото ми е известно - лека формула и против кожни раздразнения. Аз ще ви представя вторият.
Той е предназначен да успокоява, облекчава и да заздравява обриви, раздразнения и наранена кожа. Аз най-много го ползвам срещу насъвършенствата по кожата си.





Опаковката е пластмасова и сравнително стабилна. Има защитно фолио, което се премахва след като си купите крема и това е голям плюс, защото не обичам незащитени продукти.

Съдържа 30 гр продукт.

Без парабени и като се загледам в съдържанието няма някакви вредни съставки  (до колкото съм запозната с по-известните от тях)

Кремът е гъст, бял на цвят и с еднородна консистенция. Няма някаква специфична миризма.

А сега да преминем към това как го ползвам аз. Най-често, както споменах вече, го употребявам срещу пъпки - нанасям обилно от продукта върху проблемната зона, когато лягам да спя и на сутринта мястото е успокоено, не боли и не си личи толкова. За 2-3 окончателно изчезва всяка пъпка. Понякога мажа и цялото си лице с него преди лягане, защото прави кожата ми по-гладка и изчистена сутринта. Не забравяйте след като отмиете продукта с измиващ гел да хидратирате добре, защото малко изсушава кожата.

Също така ползвам крем Здраве срещу изгаряния (а на мен много често ми се случва това), рани и даже ухапвания от комари лятото.
Това е един мой много любим продукт и винаги го нося със себе си, когато пътувам. Не съм срещала нещо, което да ми харесва повече.

Цената му е около 3лв, а оценката, която му давам - твърдо 10/10.

Можете да го намерите в почти всеки супермаркет и дрогерия.


Това беше от мен за днес, надявам се информацията да е била полезна за вас. Вие ползвали ли сте този продукт? 



Поздрави, 

Iff

4 коментара:

  1. Aз от доста години не съм го ползвала. За пъпките залагам на Далацин, но може пък да взема една опаковка

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз харесвам този продукт и смятам, че си заслужава :)))

      Изтриване
  2. Не съм съгласна, че кремчето няма вредни съставки. Втората и третата му съставка са минерални масла, добити от петрол, които уж омекотяват кожата, но реално не я подхранват и действат запушващо на порите. При мен нито този крем, нито Бочко действат, а най-добрият пъпкотрепач ми е салициловият спирт :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно аз не съм запозната с тези съставки. А иначе при мен спирта и продуктите, които го съдържат, влияят зле на кожата ми. :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?