петък, 12 декември 2014 г.

Маникюр на седмицата # 06 // Семпъл и стилен коледен маникюр

Здравейте, приятели!

Наскоро ви обещах коледен маникюр и една вечер ми дойде музата за него. Той е много семпъл и изчистен, състоящ се от 2 цвята, с които асоциирам празниците. Няма да видите снежинки и еленчета, но се надявам все пак да ви хареса.


Лакирам първо ноктите си в този сребрист цвят на Flormar, номер 112л.



Използвам първите лепенки върху ноктите. Моите са от Missha.



След това лакирам външната част но нокътя в този червен цвят на Rimmel - 318




Нанасям новият си топ лак на Eveline 3 в 1, който изсушава маникюра ми супер бързо. Много съм доволна от него, въпреки че не придава такъв блясък и гланц, както любимецът ми на Miss Sporty.


 И готово!



***

Хубава вечер и ползотворен уикенд от мен!

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?