вторник, 2 декември 2014 г.

Любими лакове есен - зима 2014

Здравейте, приятели!


Започвам месеца с тематичен пост и по-точно за любимите ми лакова в студените есенни и зимни дни. В този период обичам повече по-тъмни цветове, но винаги разчитам и на някой друг светъл. Ако ви е интересно продължавайте да четете.



Започвам с няколко по-топли цвята, които най-вече нося есента. Първият е сигурно един от най-любимите ми лакове - този на Catrice. Участвал е в месечните ми любимци, а също така съм правила и маникюр с него. Цветът е номер 220, четчицата - стандартна. Съхне много бързо и е изключително траен.



Следва една моя любов от NYX - номер 125. Цветът е толкова красив, наситен и зареждащ с настроение. Обожавах го лятото, есента, а сега и зимата. Нанасям го в два слоя и е достатъчно наситен, също така трая около 5 дни, което напълно ме устройва. Имам голямото желание да си взема още някой лак от марката. Кой бихте ми препоръчали вие?


Мой безспорен must have е червеният лак. Нося го без значение от това кой е сезона. В момента ползвам този на Rimmel и съм със смесени чувства. От една страна е супер пигментиран и му трябва даже един слой, съхне много бързо, но не е достатъчно траен според мен. Все пак си го ползвам с удоволствие. Ще се радвам да ми препоръчате някой по-траен червен лак.
Номерът на този е 318.


Следва един по-светъл лак, даже бих казала почти безцветен - този на Flormar с номер LS09. Слагам го , когато не искам нищо специално и натрапващо, но в същото време искам ноктите ми да изглеждат красиво. Има почти незабележими брокатени частици, нанася се лесно, съхне бързо и е доста траен.


Един лак, който ми дава коледно настроение е този сребрист на Flormar, номер 112. Има почти незабележим блясък и стои уникално на ноктите. Скоро очаквайте коледен маникюр с негово участие! Иначе цветът е много наситен, красив и траен, също така съхне сравнително бързо. 


И последният лак е отново на Flormar. Говорила съм вече за него в отделен пост, който можете да прочетете ТУК. Това е матов лак , номер GS13 Orchid. 



А ето и как изглеждат нанесени самите лакове..




Това беше всичко от мен за днес. Пожелавам ви хубав ден и до скоро.


Iff


4 коментара:

  1. Този на Catrice изглежда страхотно! Много готина подборка като цяло :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Бях чела за този лак, че е реплика на някакъв лак на Шанел (ако не се лъжа) и се заинтригувах. Не знам до колко е вярно това, но самият лак определяно си струва :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?