вторник, 30 декември 2014 г.

ТОП 10 козметични продукта за 2014


2014 почти приключи и е време да ви споделя кои козметични продукти най-много заобичах през годината, моите открития и най-верни "другари". Не ги нареждам по важност или любов, а абсолютно разбъркано, защото ми е някак трудно да правя класация.



Започвам с продуктите за устни.

#01 Моливи за устни на Essence - сигурно вече ви е омръзнало да слушате за тях, но ги обожавам. Ползвам ги с и без червило или гланц, и във всеки един случай стоят уникално. А за цената си от около 2лв, според мен, нямат по-добра алтернатива.




#02 Червилата на Golden Rose Velvet Matte - още едни мои безспорни любимци. Притежавам два от тях - номер 3 и 13. Трайни, наситени, достъпни. Със сигурност през 2015 ще купя още от тях.



#03 Течно червило Rimmel Apocalips - една сравнително нова покупка, в която веднага се влюбих. 


#04 Балсам за устни Alverde с невен - как без балсам за устни и от всичко ползвано през годината най-много заобичах този. Повече подробности за него можете да прочетете от ревюто посветено на балсамите Alverde.



Сега няколко лака ..

#05 Лакове за нокти Rimmel от серията на Rita Ora - доста лакова накупих и ползвах през 2014, но най-много ми допаднаха теза от серията Rita Ora. Цветовете, които притежавам аз са много наситени, трайни и съхнат супер бързо. Особено любим ми стана номер 853 - светли син, пастелен цвят с лек блясък. Въпреки че е повече летен, аз обичам да го нося и сега. 



#06 Miss Sporty 5in1 - моя безспорна и голяма любов. Придава на всеки маникюр трайност, бързо изсъхване и уникален блясък. Ще си го купувам постоянно, в това съм сигурна.



Сенки..

#07 Кремообразни сенки за очи Color Tattoo 24h - писала съм ревю по темата и честно казано мнението ми не се е променило от тогава. Страхотен продукт, който всеки трябва да притежава според мен. Ползвам ги за база, сенки и очна линия. Изключително трайни и лесно нанасящи се, един мой много любим продукт за 2014.



 #08 Единични сенки за очи на Catrice, номер 350 - още едни страхотни сенки, този път прахообразни. Ползвам ги както за очите, така и за веждите - идеално пасват на цвета ми. Много са нежни, трайни, качествени и се разнасят супер лесно. Обожавам ги.




Още...

#09 Четка на Ecotool, номер 1290 - любимата ми четка за фдт, а от скоро и за пудра. Разнася идеално всеки продукт (течен и прахообразен), супер прецизна и удобна. Заслужава си всяка стотинка. Косъмчетата са много гъсто разположени, изкуствени и не окапват. 



И последен, но не по важност..

#10 Измиващ гел на Himalaya - най-хубавият измиващ гел, който съм ползвала. Без вредни съставки, щадящ кожата, но в същото време я почиства много добре. На достъпна цена. Препоръчвам го с две ръце!



Има още много продукти, които харесвах през 2014 (разгледайте блога ми, ако ви е интересно кои са те), също така имах и неуспешни покупки. Създадох една малка, но любима моя колекция от козметика през тази година и вече 6 месеца споделям за нея, и още други неща, с вас. Пожелавам си още много творчески вдъхновения през 2015 и ... ще се срещнем догодина!

Обичам ви и благодаря, че четете блога ми!



Искрено ваша,

Iff

5 коментара:

  1. Четката на Eco Tools и сенките Color Tattoo и на мен са ми любими <3 Този гел на Хималая всеки път се заканвам да си го купя и все не го правя :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гелът на Хималая е страхотен! Задължително трябва да го пробваш :)

      Изтриване
  2. Miss Sporty 5in1 откъде сте го закупили?

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?