неделя, 28 декември 2014 г.

Грижа за устните # 01 // Балсами за устни Alverde

Здравейте, сладури!


Днес започвам една серия от постове, посветена на грижата за устните ми и по-точно на балсамите за устни. Първи ще са два продукта на марката Alverdе, която е натурална козметика. Продуктите й са без вредни съставки, повечето Веган. Аз сравнително от скоро имам досег с марката, но мога да кажа, че само положителни неща асоциира у мен до този момент.




Сега към самите балсамчета. В магазините на ДМ съм открила само два балсама за устни на Alverde - с невен и с череша. Ще започна с първият продукт, който имам също от по-рано. 

Балсам за устни на Alverde с невен - опаковката е пластмасова, затваря се плътно. Самият продукт се нанася лесно върху устните и е по-маслен, мисля, че беше за по-сухи устни. Определено си върши "задълженията" на балсам - омекотява, предпазва от студа и вятъра. Ухае на невен и в първите дни на ползване може да ви се стори малко натрапчиво, но после се свиква. На мен даже ми хареса. Няма цвят, придава блясък на устните. Сравнително икономичен е, след 4 месеца редовно ползване ми е останало още около 1,5 см (ако мога така да го определя). Определено му давам оценката 10/10 и бих си го купувала постоянно. За зимата е просто незаменим.





Балсам за устни на Alverde с череша - същата опаковка, но в различен цвят. Този балсам не е толкова маслен, както предния. Нанася се лесно върху устните и смятам, че е подходящ за не толкова студените месеци или за не много сухи устни. Ухае уникално - на череша, също усещам и канела (или някакви други подправки за сладкиш). Има лек брокат и вишнев цвят, който е почти незабележим върху устните. При нанасяте е почни прозрачен. Имам го от скоро, но бих казала, че също е икономичен и не свършва бързо. Определено ми харесва, но ако тябва да го сравня с предния ще му дам оценка 9/10







И двата балсама са много хубави, а това, че са натурални е огромен плюс. Грижата за устните е нещо много важно през зимата и дори да нямате проблем с напуканите устни не пропускайте да сложите едно балсамче в чантата, когато излизате навън.




Очаквайте скоро другите части от поредицата "Грижа за устните".



Поздрави,

Iff

5 коментара:

  1. Чудесни са им балсамчетата на Алверде. Не оставам без този в жълтата опаковка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, как може до сега все да ги подминавам... благодаря ти за тази публикация, вече съм сигурна, че няма да ги подмина следващия път :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, ако съм била полезна. Наистина си заслужават тези балсамчета, особено след като струват само 2 лв :)

      Изтриване
  3. Балсамите и аз съм ги пробвала и са много хубави! Но въобще не съм доволна от декоративната козметика на марката, а пък за спиралите направо ще ти кажа , че от сега можеш да си спестиш парите . Но пък skin care-a им е на ниво :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, за сега съм купувала кремчета, гелове за измиване и балсамчета, и съм много доволна от тях. Козметиката някак не ме грабва и явно има защо. :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?