сряда, 26 ноември 2014 г.

Любими продукти на Essence

Здравейте, приятели!

От доста време не съм писала, но това е, защото съм доста заета в университета и имам какво ли не на главата. Но скоро очаквайте интересни постове за козметика, а също така и една изненада.

Днешният пост е на тема Essence - една от любимите ми марки, която съчетава страхотно качество на продуктите и достъпни цени. Ще ви споделя опита си от няколко любими продукта. Ако ви е интересно продължавайте да четете.



Започвам с един продукт за устни, който спечелих, но моментално се влюбих в него. Цветът е много красив, нанася се лесно и равномерно на устните и стои страхотно. Също така вих казала, че е и сравнително траен. Много особена форма има апликатора му - можете да го видите на втората снимка. Номерът е - 01 Groupie at Heart







Друг любим продукт за устни на марката са тези моливи за устни. Вече няколко пъти съм говорила за тях в блога. И трите цвята, които имам са толкова красиви, наситени и даже трайни. Единият ми е вече на половината, защото ги ползвам почти всеки ден. Това са цветовете, с които разполагам аз, но имам желание и за още попълнения в колекцията.
А какви са вашите любими моливи за устни? Ще ми е интересно да прочета.



Следват любимците ми за очи:
Първи е дълготрайният молив за очи с номер 01 Black Fever. Един от любимите ми моливи за очи е - траен, лесно се нанася и позволява опушване, а най-хубавото е, че е автоматичен и не е нужно да го острите. Аз лично винаги съм имала проблеми с намирането на хубава острилка и автоматичните моливи са моето спасение. 







И най-големият ми любимец на марката е тази очна линия. Ползвам я вече години, въпреки че преди беше в друга опаковка, и винаги съм доволна от нея на 100%. Четчицата е толкова удобна и даже аматьор може да нанесе очна линия прецизно. Също така е трайна и поне при мен икономична. Само за водоустойчивостта бих поспорила тук, но няма проблем за мен, тъй като мразя да търкам очите си, за да изтрия грима.








Е, това е за сега от мен. Очаквайте скоро новите ми постове, ще се постарая да съм по-редовна,


Хубава вечер.

Iff

4 коментара:

  1. И аз имам много любимци на Есенс! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марката наистина си заслужава :)

      Изтриване
  2. Всеки ги подминавам тези моливи за устни, а май май трябва да им обърна повече внимание! Втори пост днес чета за тях :) Даже "свеки" си взе, трябва да съм в крак с модата :)))
    Супер пост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :)
      Да, наистина са страхотни и си заслужават. :3

      Изтриване

А ти какво мислиш?