понеделник, 3 ноември 2014 г.

РЕВЮ: BRUSHART четки за грим

Здравейте, приятели!


Днес ще си поговорим за две от четките ми за грим, които преди 3 месеца поръчах от сайта enzo.bg.  Вече мина доста време от тогава и смея да твърдя, че натрупах някакви впечатления за тях и искам да ги споделя с вас.


Ще започна с това, че исках да взема да пробвам някоя друга четка за грим, която не е скъпа, но в същото време не отстъпва по качество. Все още съм един вид начинаеща в това да боравя с някои от тях и не ми се даваха много пари, докато се уча. Между другото в сайта има голямо разнообразие на четки – от евтини (като тези, които си поръчах на марката Brushart) до скъпи (Chanel, Dior, Givenchy, Dolce & Gabbana, Armani и т. н.).

Та както споменах вече аз се спрях на марката Brushart, която ако не се лъжа е чешка, и по-точно на две четки – скосена за вежди и кръгла четка за руж. И нека разгледаме всяка от тях по отделно..

Първата, за която ще говоря е Brushart четка за лице, кръгла и предназначена за руж (според сайта). Аз обаче не си я купих за това. От доста време гледах, че блогърки и влогърки ползват такива четки за нанасянето на фон дьо тен, ББ и СС кремове, и общо взето течни продукти върху лицето.  Четох, че така е по-лесно и нанасянето става по-прецизно, а ефекта върху лицето е по-естествен, затова търсих някаква подобна четка да пробвам дали наистина е така.
Самата четка на е значително масивна, но в същото време нанасянето на продукти с нея е много лесно. Косъмчетата, както при повечето такива четки, са два вида – по-късички черни и по-дълги бели.  На допир са много меки и пухкави, не са и редки, което ме притесняваше преди покупката, тъй като колкото повече са косъмчетата на подобна четка, толкова по-лесно ще нанасяте от течният продукт. Първото нещо, за което я пробвах, беше нанасянето на фон дьо тен. Бях наистина нетърпелива да разбера дали ще се справи с тази своя задача и останах удовлетворена от ефекта – нанасянето на продукта стана много лесно и бързо, нямаше паднали косъмчета от четката върху лицето (от това също доста се опасявах, защото съм чела, че на много блогърки/влогърки четките им за фон дьо тен от този тип „окапват“ един вид). Един малък недостатък според мен е това, че подобни четки изразходвах повече фон дьо тен, ББ или СС крем  от плоските четки или гъбичките за грим.






След успешното справяне в фон дьо тен реших да пробвам как ще се справи тази четка с други задачи. След три месеца ползване останах с впечатление, че с прахообразни продукти се справя по-добре. Ружът с нея се нанася много естествено и не мисля, че може да прекалите (не забравяйте все пак преди да го нанесете с четката върху лицето да я потупате малко върху ръката, за да махнете излишният продукт). Ползвах я и за нанасяне на пудра и май за това ми харесва най-много. Експериментирах и с контурирането – като за човек, който най-малко може да прави това в грима, ми се получи много добре. Въобще тази четка нанася прахообразни продукти изключително естествено и незабележимо на лицето, което е огромен плюс.
Също така ще отбележа, че се мие лесно и не променя формата си след това, нито пък косъмчетата й падат.
За своята цена – 3.90 лв, това е една страхотна четка, изпълняваща много функции и спестяваща ви време и пари. Всичките неща, които аз изисквам от подобен тип четки са на лице  и останах много доволна от ползването й.
Ако се интересувате може да я намерите ТУК.

Втората четка, на която се спрях е Brushart четка за вежди. И отново изначално нямах никакво намерение да я ползвам за оформяне на веждите си. Идеята ми беше да нанасям очна линия и сенки (отново с идеята да изглежда като очна линия).






Самата четка е малка, широка максимум сантиметър, скосена и сравнително мека. Аз лично много мразя грубите четки за очи, които ми драскат клепача. От тази останах доволна и защото нанася много прецизно продуктите, и прави тънка, красива линия.  Косъмчетата са стегнати и дори след 3 месеца ползване формата на четката не се е променила. Най-често я ползвам за тъмни сенки, когато не искам драматичен грим, но в същото време ми липсва идеята за очна линия на около. В последните месец – месец и половина я използвам и за да оформям веждите си. С тази своя задача също се справя отлично.
Също така се мие лесно, не променя формата си и отново няма падащи косъмчета.
Цената й е само 2.90 лв. Ако се интересувате може да я намерите ТУК.

И двете четки са с изкуствен косъм, което допълнително ме радва.

Обобщавайки ще кажа, че за своята цена и двете четки ме изненадаха изключително приятно, и не бих казала, че имам забележки по тях. Естествено по-скъпите четки са по-качествени от тези на Brushart, но за начало, докато се учете, биха били една много добра покупка. За своят клас продукти определено са на ниво.

За финал искам да споделя с вас, че никога не съм била фен на онлайн пазаруването, защото се съмнявам  в коректността на сайтовете, но Enzo много приятно ме изненадаха. Пратката ми пристигна от Чехия за по-малко от една седмица (както и обещават от сайта), като продуктите в нея бяха много добре опаковани и всяка четка имаше собствено калъфче. Също така получих подарък мостричка от парфюм, което си е една приятна изненада. Транспортът струва около 6лв, доставката е до дома (ако желаете де) и мисля, че имаше безплатна доставка, ако поръчата над определена сума, но не съм напълно сигурно. Ако се интересувате от подробности по доставката, рекламацията и т.н - посетете сайтът им.

За напред имам желанието да поръчам още четки на марката Brushart и се надявам и те да са със същото качество както наличните ми.

Надявам се публикацията да е била интересна и информативна за вас. Долу в коментарите може да споменете кои са вашите бюджетни любими четки за грим, интересно ми е да прочета за вашите попадения и впечатления.

Пожелавам ви хубав и усмихнат ден! Не забравяйте да ме намерите във Facebook и Instagram, от където може да следите за новите ми постове.


Поздрави,
Iff

4 коментара:

  1. мисля и аз да пробвам тези четки :)
    Сега ползвам на essence, Impala и една на oriflame. Най-много харесвам на essence (но без сгъваемата), на второ място Impala :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много харесвам четките на Essence. Преди ми бяха и на мен на първо място, но сега са тези двете на Brushart. Скоро смятам да се сдобия с още от тях и да споделя мнение :)

      Изтриване
  2. Хмм, интересно. Поръчах си duo fiber четката, показана от теб, от ензо. Преди 10 минути ми пристигна поръчката. Бях адски развалнувана да я пробвам и я изпрах. Паднаха сумати косми, докато направо не започна да капят "кичури", после направо половината четка излезе.. иначе МНОГО ми хареса как нанася фдт- без черти и много хубаво покритие, но..
    Бях си харесала и други четки на марката, но определено ще пропусна..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Много е разочароващо, че ти е попаднала такава четка. Аз от моите наистина съм доволна, вече повече от година си ги ползвам и не съм имала никакви проблеми с качеството на нито една.

      Изтриване

А ти какво мислиш?