понеделник, 6 октомври 2014 г.

TAG: За мен ..

Добър вечер!

Прииска ми се да направя някой ТАГ, защото отдавна не бях.. и този най-много ми допадна. А и май аз съм единствената блогърка, която още не е отговорила на тези въпроси хаха. Надявам се да ви е интересно и да ме опознаете по-добре. 



Кръстен ли си на някого?
Да, на баба, която се казваше Иванка и от там - Ивелина.

Кога плака последно?
Преди седмица, ядосах се за нещо, а това е начина ми за успокоение хаха.

Имаш ли деца?
Аз самата все още съм дете :D

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Не мисля, малко съм крива :D

Имаш ли някакви guilty pleasures?
Сладко, сладко и.. споменах ли сладко?

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Обожавам! В интерес на истината аз ненавиждам да пиша на клавиатура, най-голямото ми щастие по време на лекции е, когато имаме мнооого за писане. Не знам защо е така, но откакто се помня постоянно си пиша нещо и това ми доставя удоволствие.

Коя ти е любимата зърнена закуска?
Мюслито брои ли се?

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Очи и ръце.

Какъв цвят са очите ти?
Сини.

Страшни филми или щастлив край?
Не мога да гледам нищо страшно, даже криминално.. страшно плашлива съм :D И щастливи финали не обичам много много.. По-скоро трагичен край и много рев хаха.

Любим сериал?
О, много са. Но в последно време най-голямата ми любов е "Кухня".

Зима или лято?
Зимаааа и сняг до ушите!

Прегръдки или целувки?
Най-обичам да се гушкам.

Специален талант?
Да дразня приятеля си хаха.

Къде си роден?
Бургас - най-обичаното ми място на света!

Хобита?
Да творя, да се разхождам, да споря.

Имаш ли домашен любимец?
Да - куче на 4 месеца. Ако ви е интересно имам пост посветен на него.

Любим филм?
Van Helsing - е няма филм, който да съм гледала повече от този, че и всеки път с такъв кеф. Обичам много филми, но вече дълги години този ми е фейвърит.

Какъв цвят е колата ти?
Нямам кола, даже книжка нямам. Даже съчувствам на човека, който ще ме учи да карам някой ден.. :D

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Не знам точно, но искам да се гордея с това, което съм.


Спокойна нощ и сладки сънища, сладури!

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?