понеделник, 27 октомври 2014 г.

Iff's CookBook // I ♡ Food # 04 - Домашен йогурт - рецепта

Здравейте, приятели!

Време е за нови вкусотийки в блога~ Този път ще ви покажа как правя любимият си йогурт. Рецептата е много лесна, вкусна и дори полезна!



Нужни продукти:
кофичка кисело мляко
плодове по избор
годжи бери 10гр
сладко


Начин на приготвяне

Нарязвате плодовете в купя или по-дълбока чиния, аз избрах банан и киви - обичам как се съчетават заедно. 


Добавям 10-тина грама годжи бери. По желание сложете ядки, стафиди или сушени боровинки.



Следна сладкото. Моето е от кайсии, но вие може да сложете всяко, което имате под ръка. Една десертна лъжица е достатъчна.



И на края идва ред на киселото мляко. Аз слагам любимото си на Terter 10%. Това е най-страхотното кисело мляко, което съм яла. И не се плашете от маслеността, калориите не са кой знае колко много.




И това е всичко. Обичам да си правя различни домашни йогурти, но този ми е любим в последно време и реших да споделя с вас. Вие правите ли си подобни вкусотийки? Ще ми е интересно да споделите в коментарите! 

Хубава вечер, 

Iff



Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?