петък, 24 октомври 2014 г.

HAUL // Есенни придобивки

Здравейте!

Днес поста е посветен на есенните ми придобивки от към козметиката за последните 2 месеца. Опитах се да сбия малко информацията, защото за повечето от тях сигурно ще говоря в ревюта, а някои са вече даже мои любимци за месеца. 



Започвам с част от подаръците, които поръчах брат ми да вземе от Русия. От доста време чета за някои продукти и успях да го убедя да ми ги купи.
Първият е всеизвестният шампоан на марката Natura Siberica, който не съдържа SLS и подобни гадости. Формула с 98% натурални съставки, за нормална коса. Просто нямам търпение да го пробвам и да споделя мнението си, но за сега се нарежда на опашката от другите ми шампоани хаха.


Следва  един много известен в русия крем за ръце – Бархатные Ручки. Моят е с масло от ши и за сега съм невероятно доволна от него. Мирише превъзходно, хидратира и оставя един интересен за мен матиращ ефект върху ръцете.


От много време искам да опитам няколко съветски козметични продукта и този път си поръчах един фдт на марката Балет 2000, от който съм много доволна – лек е, покривен, идеално се нанася и стои върху кожата ми. И ураааа, най-сетне си уцелих цвета хаха.



И едно много интересно нещо е съветска спирала. Състава му е изключително обикновен и няма никакви химикали, което много ме зарадва. А и е толкова забавно да нанасям от продукта с тази малка сладка четчица. На опаковката пише, че става и за вежди, но определено не е моят цвят. Мисля да го пробвам като очна линия или нещо от сорта.




Следва четка на Ecotools, която си купих. Номерът е 1290 и се води нещо четка за завършване на грима (huh?). Аз лично я взех с цел да нанасям фдт и всякакви течни продукти на лицето, и съм очарована. Много мек косъм, удобна е и разнася продукта бързо, лесно и идеално. Вече не мога да си представа гримирането без нея.


Минавам на два продукта на Wash&Go, които много исках да изпробвам, но се колебаех. Причината да се чудя беше, тъй като това е продукт на P&G, а аз упорито отказвам да купувам тяхна продукция. Все пак реших – веднъж и никога повече. Сериата е с екстракт от билки, за мазна коса. Води се без силикони.


Следващата ми покупка е мицеларната вода 3 в 1 на Nivea, за която съм чувала много хубави отзиви и реших да я опитам. За сега съм доволна – изчиства добре грима, не изсушава кожата, не щипе на очите.


Преминавам към пилинга за лице на Alverde, на който от месеци бях хвърлила око. Този е с кайсия и невен, и мирише умопомрачаващо.



Странно за мен е, че тези месеци си купих само 1 лак за нокти, при положение, че съм пристрастена към тях. Явно след лятото ми е минал малко мерака хаха. Взех си лакът на GR от серията Secective, за която съм чувала много добри отзиви. Моят е номер 77 – кралско синьо, както го наричам аз. Не знам но този цвят го възприемам някак .. благородническо, стилно.



Купих си и спрей за изсушаване на лака на Flormar. За сега съм го пробвала веднъж и нещо не схванах как се ползва правилно, но нищо – ще опитваме!


Преминавам към няколко продукта за устни. Първият е балсамчето на Alverde с невен. Определено ми хареса – прави устните меки, гладки и ухае приятно.


Следват 3 молива за устни на Essence, в които от месец съм влюбена. Ползвам ги всеки ден и често даже не слагам червило отгоре. Стоят много красиво, естествено и са сравнително трайни.




И естествено не пропуснах да се сдобия  с ново червило на GR от матовата им серия. Много харесвам тези червила, толкова са дълготрайни и в същото време на много достъпна цена. Моето е номер 03.




И идва ред на три продукта за очи. Първият е любимата ми очна линия на Essence - водоустойчива,с тънка четчица. Смятам, че всеки би могъл да рисува очна линия с нея - става изключително бързо и лесно, затова я препоръчвам на начинаещи.


Взех си и две единични сенки. Първите са на Cartice - номер 350, Starlight Expresso, които се превърнаха в голямото ми попадение за месеца. Ползвам ги както за клепачите, така и за веждите. Цвета е много красив, трайни са и лесно се разнасят и опушват. Текстурата им е много мека и приятна.




Другите сенки са на Essence, черен цвят - номер 53, pop eye. Това пък е моето разочаровение. Сенките не са особено пигментирани и трайни. Също така не се разнасят лесно на клепача. Въпреки това ги ползвам, но не биха били подходящи за някой силен вечерен грим.




Последното, което ще ви покажа са покупките ми от H&M. Както сигурно знаете марката пусна козметиката си в България и аз не удържах на любопитството. Купих си гланц за устни в светло розов цвят, който ми хареса. Лепнещ е и това го прави до някъде дълготраен. Поне 2-3 часа стои на устните ми. Другото нещо, което си купих е палитрата с ружове Make Me Blush. Цветовете в нея са - Pink, Bright Pink и Plum. Много са красиви, като само вторият е силно пигментиран, а останалите - по-слабо. За сега съм доволна и от нея.






Лека вечер от мен и ползотворен уикенд!

Iff

5 коментара:

  1. Честити придобивки! Червилата на Golden Rose са страхотни. Буквално цял ден може да ти издържат на устните :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!
      Да, наистина са страхотни. Умирам си все за още един цвят :D

      Изтриване
  2. Честити придобивки!! Лакът на GR е с уникален цвят ,а тази спирала изглежда мноооого интересно :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Да, спиралата е много интересна.. супер странно ми е да си я слагам хаха

      Изтриване
  3. Ще очаквам ревю на шампоана :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?