вторник, 23 септември 2014 г.

The Penguin is talking to me #04 // Кътче от моята душа


pic: tumblr

Обичам истинските неща в живота. Тези, които ме карат да се усмихвам несъзнателно, да творя, да се вдъхновявам, да настръхвам и да искам от живота максимума. Обичам музика, която докосва душата ми с всяка своя нота, която изпълва ума ми със смислени думи, изречения, абзаци. Музика, която кара сърцето ми да бие в нейния ритъм, устните ми да се движат и изговарят в шепот текста, дори и да не го разбирам напълно. Истинската музика, в която усещам вложени парченца душа, която кара дъха ми да спре и да затворя очи, понякога и да заплача. Обичам книги, които рисуват по-вълнуващи филми в главата ми, отколкото на екраните. Истории, които ми дават съвети и сила. Такива, които се появяват в точния момент и въпреки, че са измислица ме разтърсват.  Обичам изкуство, в което виждам част от автора. Но обичам и аз да творя. Да давам душата и силите си в това, което обичам. Да се провалям, да опитвам и на края да направя нещо, което даже не съм очаквала. Обичам животните, природата и всички други красоти, които ме заобикалят. Те ми дават сили и много вдъхновение, показват ми, че все още е останало нещо красиво и неомърсено в този свят, нещо специално и може би мистериозно. Но обичам и хората, истинските хора. Тези, които биха забравили себе си в името на нещо ценно за тях. Истинските хора, които не се страхуват да бъдат себе си, да са различни и не само искат, а и дават. Тези хора ме амбицират изключително много, карат ме да искам повече да бъда Аз. Обичам и хората до себе си. Тези, които пък не се срамуват от МЕН, подкрепят ме, закрилят ме и ми дават сили, когато аз съм изчерпала  моите собствени. В край на сметка те са моето най-голямо вдъхновение в живота, моята най-голяма сила, моето най-мощно оръжие.. моята най-голяма истина . Аз ги наричам моите ангели.


Сладки сънища,

Iff 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?