сряда, 24 септември 2014 г.

REVIEW: INGLOT лак за нокти

Здравейте! 

Днес темата ни е РЕВЮ, а продукта – лакът за нокти INGLOT, 967. Вече от няколко месеца го ползвам и бих казала, че си изградих едно впечатление, което искам да споделя с вас. Ако се чудите дали да си го купите или просто ви е интересно – продължавайте да четете~



Външен вид и опаковка

Нищо кой знае какво не е опаковката му – стъклено шишенце, около 10ml продукт. Четката е стандартна. Срок на годност – 12 месеца след отварянето.




Съдържание

Този лак ми  се струва сравнително рядък и малко трудно го нанасям на ноктите, защото се разтича на всякъде. Аз лично предпочитам малко по-гъстите.
За самият цвят 967 бих казала, че е много красив и универсален. Особено за есента и зимата мисля, че е перфектен, защото аз предпочитам по-тъмните цветове през тези сезони. Преливащ се маслиненозелен, златист и  малко кафяв. В началото не ми допадаше много, но с времето се влюбих. Цвета е много наситен и се нанася в два слоя. Съхне сравнително бързо.
Тук обаче бих отбелязала единствения според мен минус на този лак – не е особено траен. Бързо се олющва в краищата, случвало ми се е даже за ден.




Моята оценка е 7/10. Определено има и по-хубави лакове на по ниски цени.

Цената е към 12лв.

Може да се купи от специализираните магазини на INGLOT. В София аз знам, че го има в МОЛ Сердика на -1 етаж, ако не се лъжа.

Надявам се ревюто да е било полезно за вас.


Лека вечер.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?