неделя, 14 септември 2014 г.

REVIEW: Baby Lips, Cherry me

Здравейте!

Реших най-сетне и аз да си изкажа мнението относно така популярните това лято балсамчета за устни на Maybelline - Baby Lips. Аз си купих от цветните - Cherry me.


Външен вид и опаковка
Балсамчето се продава в защитена картонена опаковка, затова може да бъдете сигурни, че никой не го е докосвал преди вас (знаете, че аз съм много стриктна в това отношение и тези неща ми правят впечатление).
Самата кутийка, ако мога така да го нарека, е пластмасова и не особено стабилна - аз имам чувството, че ако бъде затиснато от нещо по-тежко в чантата ми ще се счупи. Но все пак се затваря плътно и лесно.
Дизайна е много сладурски.



Съдържание
Така и не намерих на опаковката грамажа, но предполагам е около 4гр. А ето го и състава:
Ingredients
Polybutene, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Petrolatum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyethylene, Ozokerite, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Diisostearyl Malate, Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla, Vp/Hexadecene Copolymer, Silica Dimethyl Silylate, Parfum / Fragrance, Calcium Aluminum Borosilicate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Alumina, Aroma / Flavor, Silica, Isopropyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Limonene, Synthetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Benzoate, Centella Asiatica Extract, Aluminum Hydroxide, Citral, Linalool, Hexyl Cinnamal, Tin Oxide, Geraniol, Eugenol, Aloe Barbadensis Extract / Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mel / Honey / Miel, Calcium Pantothenate, Ascorbic Acid, Dimethicone, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollagen. May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, MICA, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 15850 / Red 7, CI 45380 / Red 22 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake. CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 15985 / Yellow 6 Lake, CI 75470 / Carmine].
Източник: http://www.boots.com/en/Maybelline-Baby-Lips-Lip-Balm_1365477/


Впечатления
Цвета е много красив и стои естествено на устните. Нанася се лесно и е с по-маслена консистенция. Ухае много приятно на черешки, но за жалост няма такъв вкус. А колкото до ефекта, който има - не съм особено впечатлена. Това е един от най-нетрайните балсами, които съм пробвала. След около максимум час вече го няма на устните и определено не ги прави по-нежни или сочни както обещава производителя. 




Цена
Тук върви около 4,50лв, но в момента в Lilly е на промоция.

Моята оценка е 5/10 - има много по-хубави и евтини балсами за устни според мен.

Надявам се ревюто да е било полезно и интересно за вас. Споделете ми ползвате ли вие този балсам и какво мислите за него..



Iff

10 коментара:

  1. Това балсамче наистина изкуши всички блогъри :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А се оказа, че не е нещо особено .. :D

      Изтриване
  2. И аз го исках много и си го взех.... но наистина не е нещо особено. Много е красиво и много нежно е усещането при нанасяне, но имам чувството, че още повече изсушава устните ми :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, в последствие и аз започвам да забелязвам това.. Голямо разочарование си е.

      Изтриване
  3. Имам розовия и този с мента и са ми много удобни, нищо, че не са кой знае какво :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да. Аз моя го ползвам повече за да придам цвят на устните, когато не ми се ползва червило или гланц.

      Изтриване
  4. За мен тези балсамчета не вършат никаква работа, още повече че имат в състава им петролати, които всъщност влошават състоянието на устните, вместо да го подобряват! Аз го ползвам единствено и само под червилата на голдън роуз и то не всеки път :)

    ОтговорИзтриване
  5. Radost Penkova, тъкмо щях да напиша същото за съставката Petrolatum.
    Вазелин (PETROLATUM) – Производно на минералното масло, което се използва за омекотяване, масово използвано заради невероятно ниската си цена. Нарушава естествените процеси за хидратиране и предизвиква именно това състояние, което призвано да отстрани: изсушаването на кожата и появата не напуквания.
    Черна точка за Мейбълин.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уау.... ужасно. И гледам, че е една от първите съставки даже. Определено си давам отговор на въпроса защо не чувствам устните си хидратирани след него! Много полезна информация, благодаря!

      Изтриване

А ти какво мислиш?