събота, 20 септември 2014 г.

My Summer 2014 // Музиката на моето лято

Здравейте!

Дойде време и на втората част от поредицата за моето лято.  Този път ще си говорим за музика и това, което слушах, намерих и обикнах това лято най-много. Много се чудех как да оформя този пост и смятам, че би било най-добре да е нещо като класация.  Спрях се на 15 песни, които наистина много харесвах тези месеци и се надявам да ви е интересно. Е, да започваме!



15. 5 Second of Summer – She looks so perfect
Песен, която сигурно вече всеки е чувал. Наистина ми допада този стил.

14. D2 – Секс, лъжи и музика
Лятото бях на вълна Революция Z и си припомних тази моя много любима песен.

13. Революция Z
Естествено как и без всички песни към сериала. Слушах ги постоянно.

12. Челси – Я не умру без твоей любви
Няма как да се разминем и без някоя руска песничка. Тази е от един сериал, който гледах юни месец, а групата я обожавам от години.

11. MBLAQ – Brocken
Сигурно вече съм споменавала любовта си към корейските филми и сериали. Е, обичам и музиката им, а MBLAQ е най-любимата ми азиатска група. Въпреки, че вече не ги слушам толкова често пак си ги обичам толкова силно.

10. Ozzy Osbourne – I just want you
Сигурно ще изненадам много хора, но това лято за пръв път чух тази песен. Много я харесах и тези месеци постоянно си я пусках.

9. Atcent – Kamelia
Тази песен също е всеизвестна. Къде ли не я пускат и сигурно на много хора е омръзнала, но това лято аз я заобожавах.

8. Enrique Iglesias – Bailando
Енрике и испански.. каква страхотна комбинация. Това е една от най-любимите ми песни това лято.

7. Notre dame de Paris – Belle
Юни месец гледах от ютуб операта „Notre dame de Paris“ и се влюбих за пореден път в тази песен.

6. The Pretty Reckless - Going to Hell
Всеки, който ме познава, знае колко обожавам тази мацка и песните на групата й. Няма как просто да не е в класацията.

5. Bullet for my Valentine - Pretty on the outside
Също няма как и BFMV да не бъдат включени. Сигурно няма тяхна песен, която да не обожавам, но тези месеци слушах повече тази.

4. Asking Alexandria – The death of me
Едно ново откритие за мен, в което се влюбих от раз. Слушала съм още няколко парчета на групата и имам мерак да си изтегля вече всичките им песни.

3. Fall out boy – Dance Dance
Дойте ред и на топ 3. Обичам тази песен – толкова е весела, раздвижваща и готина.

2. Pierce the veil – King for a day
Едно от най-най-любимите ми парчета това лято. Обожавам мелодични песни като тази.

1. Poets of the Fall - Carnival Of Rust
Дълго се чудех коя песен да сложа на първо място, но все пак се оказа тази.. и въобще не съм изненадана. Обичам я от мига, в който я чух и вече повече от половин година не мога да спра да я слушам.


Това е моята лятна класация за песни. Каква е вашата? Споделете ми в коментарите ще ми бъде много интересно коя е любимата ви лятна песен.


Хубав уикенд от мен и много усмивки!

Iff


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?