неделя, 7 септември 2014 г.

My Summer 2014 // Сериалите на моето лято 2014

Здравейте!


Реших да направя една малка поредица за моето лято 2014, това което гледах, четох, правех и обичах. Ще се надявам да ви е интересно.
Започвам тази поредица със сериалите на моето лято. Изгледан доста, е винаги може и повече. Но според мен бяха наистина много. Не си падам по американски сериали, ще ви изненадам сигурно, че голямата ми любов са корейските. Те имат често само един сезон и средно около 16-20 епизода. Харесвам този тип, защото не е нужно да чакаш с години, за да видиш финала. Но в последните месеци ми се прииска да опитам с някаква поредица... и взе, че се запалих.
снимка от интернет
Ще започна с един български сериал, който ми е любимец за юли месец. Може да не го одобрите, но аз го заобичах истински и следях всеки епизод с голям интерес. Това е "Революция Z". Подкрепям начинанията в последните години от към филми и сериали на българските телевизии, някои от тях са успешни, а други не толкова.. но хубаво е да се опитва. Конкретно този сериал според мен е успешен. Аз обичам училищните истории, музиката и малко романтиката. Това беше един много добър тийн сериал, жалко че свърши. Прочетох тук там, че можело да има и продължение, но колкото да ми се иска е по-добре нещо да си има край. Безкрайните неща не ми допадат. Сещам се колко години гледах "Как се запознах с майка ви" и финала ме ядоса, чак не ми се вярваше, беше много разочароващо. Затова е по-добре нещо да свърши добре, въпреки някак избързалия финал, отколкото ужасно. Приятно, положително сериалче, което на моменти ме държеше даже в напрежение. Харесах и актьорите, а музиката от него слушам постоянно. Едно 9/10 от мен.

снимка от интернет
Следва един руски сериал, който може повечето от вас да знаят.. ако гледат БТВ де. Това е "Кухня". Май и за него съм говорила в някои любимци, ако не се лъжа за юни месец. Уникален сериал, от началото до края на всеки епизод се сгъвам на две от смях. Няма серия, която да не ми е харесала, даже бих го гледала пак. За тези, които не знаят става дума за един френски ресторант, който се слави с лудия си главен готвач и още по-лудия персонал. Има любов, има малко интриги, но има такава комедия, която само едни руснаци биха измислили. Това май е най-скъпо платения руски сериал до сега. Сезоните са 3, очаква се и 4-ти тази есен, също има филм. Не го подминавайте, сериозно. Ако не сте го хванали то телевизията във вбокс ги има всички епизоди. Те са по 20-тина минутки и около 20 на сезон. Не е дълго и обременяващо, гледа се много лесно и е идеално за след дълъг работен ден, когато искате малко почивка. Оценката ми е безспорна - 10/10.

снимка от интернет
Следва един сериал, който следя вече две години - "Малки сладки лъжкини". Нямах време да видя сезон 5, когато излизаше, затова реших, че лятото е идеално за това. Да, ама не. Толкова ми беше скучен, че все още не съм го изгледала, а го започнах края на юни месец. Дочух, че ще има 7 сезона (ако не се лъжа) и съм в недоумение. Не мога да разбера хората, които правят сериали и не знаят кога да сложат финала. Точно този вече е изчерпал всичко възможно, което можеше да се случи според мен. Всяка серия ми става все по-банална, скучна и не знам как ще го догледам. Но аз съм инат. Първо търсиха 4 сезона убиеца, след това момата оживя.. и се оказа, че и тя не знае кой е той. Врътнаха един друг сериал към Лъжкините и даже няма да си правя труда да го гледам. За мен всяка минута е изгубено време. В началото беше наистина завладяващ, обожавах го, но цялото това "Той е А, не той не е." вече ми дойде в повече. Бих му дала не повече от 6/10 като оценка.

снимка от интернет
И започвам с четири съвсем нови за мен сериала. Първи е "Вещиците от Ийст Енд", в който се влюбих и бих казала, че е най-голямото ми попадение за това лято. Обожавам фантастика, мистика и магии, а това съдържа даже повече. Историята се развива в едно малко градче (нищо изненадващо), където живее една стара и силна вещица с двете си дъщери, също със сили. Но те не знаят за това и когато разбират живота им се променя коренно. И не, не са тийнове, а работещи жени. Поне един сериал, където супер сили имат хора над 18 години (лични наблюдения). Та мацките освен със сили се оказват прокълнати, тоест са се раждали преди много пъти и са имали много различни животи. Но интересното не спира до тук - в градчето се появява някой, който също има сили и прави зли неща (разбирайте, че убива хора).. интересно кой ли и защо? Е, ако съм ви заинтригувала отваряйте замунда и започвайте да пиратствате! Оценката ми за сериала е 9/10.

снимка от интернет
Следва още един сериал, който харесах и също е мистичен - "Teen Wolf". Странно е как точно преди дни реших да го гледам след като обожавам върколаците (най-голямата ми любов и слабост). Сигурно го мислех за някаква детска глупост като "Вълк в колежа", който обичах преди... 10 години?! В момента съм изгледала само първи сезон, но имам вече изградени впечатления. Наистина ми хареса, гледа се бързо и винаги си в очакване на новата серия. Първите 2-3 епизода ми бяха мааалко не до там интересни, но след това всичко се забърза. Отново имаше един лош пич, който избиваше наред за отмъщение (колко оригинално), но поне за няколко серии това беше мистерия. И да, за пръв път не познах кой е, което го пиша като плюс.  Минусът тук са върколаците и по-ското бетата. Да си с по-окосмено лице, големи зъби и да гледаш лошо не е признак на това, че си върколак - много хора си изглеждат така по принцип.. LOL. Щях да се разочаровам ужасно, ако поне алфа не беше грозен, космат и с червени очи. О, да, това вече е друго иначе нямаше да го преживея. Не ми харесва, когато чудовище е представено като нещо красиво.. затова и вампирите от "Здрач" сами противни - за Бога, те светеха.. really?! Спирам с възмущенията и само ще добавя, че с нетърпение ще си пусна сезон две.. а до края на месеца може да догледам и четвъртия. Очаквайте мнението ми за останалите сезони в септемврийските любимци.

снимка от интернет
Малко ще си починем от мистиката и фантастичните сюжети се един съвсем нормален сериал от живота - "Mistresses". Става дума за четири жени, всяка с различна съдба и история, но и трите ги обединяват проблемите в любовта. Едната е омъжена, но след неуспешни опити за забременяване залита с колега.. Втората е вдовица, с едно дете, но разбира, че има неща, които до сега не е знаела за мъжа си - като това, че има още едно семейство. Третата е млада брокерка, която си живее живота на принципа "Всяка нощ с нов мъж". И четвъртата е психиатър, влюбила се в женен мъж и свой пациент. Всичко това довежда до една голяма каша, интересен сюжет, интриги и тук там любов. Чисто женски сериал с много интересен първи сезон, но малко слаб втори. Оценката ми е 7/10 и чакам продължението му.

снимка от интернет
Последен в списъка ми е - "Подли камериерки". Тук вече не бях очарована, изгледах няколко епизода и просто нямах желание за повече. Сюжета има уж мистична нотка, свързана с убийство, но не е кой знае колко интересен. Пет жени, работещи като прислуга за богатите и искащи да се издигнат, да открият любовта или да разкрият една тайна. Може някой ден да му дам пак шанс, но за сега оценката ми е 6/10.

В общи линии това гледах през последните три месеца като сериали. Смятам да направя един пост и за филмите, които съм гледала - следете блога и фб страничката ми за новости! 

А за сега ще ви кажа до скоро и успешна нова седмица.


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?