понеделник, 1 септември 2014 г.

АВГУСТовска любов 2014 // What the penguins обикнах този месец?

Здравейте!

Честит ви 1-ви септември! Август месец приключи значи е време за... да, точно така - месечните ми любимци. Отново ще разделя поста на две части, надявам се така да ви харесва повече.





ЧАСТ І - Красота

Първо ще започна с два лака, които не спрях да нося този месец. Първият е на Rimmel London от серията на Rita Ora - 853 Pillow Talk. Това е свеж, летен и много красив цвят. Съхне изключително бързо, има хубава покривност и е сравнително траен. Цвета е едно сладко бебешко синьо със съвсем мънички и почти незабележими блестящи частици. 
Вторият цвят е от MAYBELLINE Colorama - 214. Повече за него можете да прочетете от ревюто ТУК. Един от любимите ми лакове по принцип е.



Следва червилото на NYX, което си поръчах в началото на месеца. Цвета е много красив, супер актуален за лютото. Формулата е много нежна, не изсушава устните и е сравнително траен. Номера е 583A.






И последната ми козметична любов е този молив за очи на Miss Sporty в кафяв цвят - 002 Solid. Изглежда много красиво и естествено, също така може да се опушва. Смятам, че всяко момиче трябва да има един кафяв молив в козметичната си чантичка. Това е един много хубав заместител на драматичният черен, който обикновено прави грима ни по-ярък и силен.




От аксесоарите този месец ще посоча като своя безкрайна любов пръстени, които си купих от H&M. Не мога да спра да ги нося.










ЧАСТ ІІ - Нещата от живота

И дойде момента на любимата ми част от месечните любови. Ще започна с един чай, който беше мое откритие този месец. По принцип не обичам черен чай, но тази спонтанна покупка ме очарова. Ободрява ме и понякога го пия вместо най-голямата си любов - зеленият чай. 



За разлика от предните месеци този път се впуснах в голямо гледане на филми. Изгледах наистина много неща, някои за пръв път, а други - за пореден. Едни от старите ми любови, които обичам да гледам пак и пак, и този път не пропуснах са филмите Трансформърс. За един ден изгледах трилогията и си спомних защо толкова обичам Меган Фокс хаха. 


pic: интернет
Този месец изгледах и няколко филма, на които се каня вече дълго време, но нещо не се стига до тях. Това са двете части на Дневниците на принцесата, които искрено обикнах, особено първата. Много хубав и разтоварващ филм, жалко е, че толкова късно се сетих за него. 


pic: интернет
Обичам филмите с Дженифър Анистън, затова изгледах и The Switch. Става дума за мъж и жена - само приятели, но май и двамата изпитват нещо по между си. Мацката иска бебе, но не й върви в любовта, затова решава да отиде в клиника и да забременее сама. До тук добре, но този неин уж само приятел нещо не одобрява това и след едно пиянско парти разлива бурканчето с материал и .. слага, така да се каже, своят. Звучи откачено, но е наистина готин филм. Препоръчвам.


pic: интернет
И най сетне изгледах така нашумелият филм The Foult in our Stars. И да си кажа честно толкова хубав колкото го изкарват не е. Сюжета не е лош, историята е наистина една такава истинска, а не глуповата както в някои романтични филми. Но да си кажа честно, "умирачката" ми дойде в повече. Главната е болна, а главният уж добре. След това внезапно нещо се усложнява при него и БАМ - умира. Твърде бързо ми се случиха нещата. Но не мога да отрека, че има нещо докосващо те в него. Хареса ми и един цитат - "Влюбих се в него както се заспива. Бавно.. и изцяло."


pic: интернет
Следват два цитата, които ме впечатлиха най-много този месец:

"Смелостта не е непременно отсъствие на страх, смелост е преценката, че има нещо по-важно от страха." - Дневниците на принцесата

"Дадена ви е съвсем малка искра лудостта. И не бива да я губите." - Робин Уилямс

Август се запомни за мен с няколко неща, като едно от тях беше прословутото предизвикателство с ледената кофа. И бих искала тук с две изречения да кажа какво мисля. Благотворителните каузи са нещо много хубаво, аз също се включвам понякога в такива. Но има и други начини да дариш, да помогнеш. Може да не е толкова показно и за мен глупаво. Възхищавам се на тези помагат, но аз лично смятам, че повечето си направиха реклама с тези видеота.

И на края ще кажа, че месец август беше много тежък за мен. Малката ми песка стана на 3 месеца и с всеки ден прави все повече и повече бели - яде ми кабела за интернета, чупи телефони, изяжда мебели, чорап, къса дрехи и какво ли още не. Но си я обичам много, въпреки всичко появяването й е едно от най-хубавите неща в живота ми. 

Лятото мина така неусетно, както минава и живота. Затова ето ви един съвет от автора: обичайте хората около вас и правете това, което ви прави щастливи, не изпускайте моментите и никога не съжалявайте за нищо. Защото както лятото си тръгва така бързо, така и живота ще си замине. Слушайте сърцето си!



Много ви обичам и ви пожелавам ден изпълнен с много усмивки, успешна седмица и един незабравим септември месец!


Приказен ден!


Iff

2 коментара:

  1. Страшно много ми харесва цветът на червилото!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много красив цвят, а на устните стои още по-хубаво :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?