петък, 8 август 2014 г.

TAG: Аз..

                                                                           ПРАВЯ това, което интуицията ми диктува
ГОТВЯ с много подправки
ПИЯ чай 
ЧЕТА бавно, но славно
ИСКАМ справедливост
ТЪРСЯ съмишленици
СЛУШАМ музика, в която се влюбвам
ГУБЯ, но не се отказвам
ЗАШИВАМ дрехи
МЕЧТАЯ за много неща
ЧАКАМ да разбера истината
ХАРЕСВАМ уханието на морето сутрин
СЕ ЧУДЯ дали съм права
ОБИЧАМ Бог
СЕ НАДЯВАМ любимите хора да са до мен
СЕ ВЪЗХИЩАВАМ на силните характери
ПОМИРИСВАМ новите книги
НОСЯ чувствителна душа
СЛЕДВАМ принципите си
ЗАБЕЛЯЗВАМ детайлите
ЗНАМ, когато ме лъжат
МИСЛЯ преди да заспя
СИ ОТБЕЛЯЗВАМ какво имам да свърша
ОТВАРЯМ нови страници в живота си
СЕ УСМИХВАМ всеки ден от сърце
ЧУВСТВАМ се пълноценна







Лека петъчна вечер, приятели~


Ифф

2 коментара:

А ти какво мислиш?