петък, 1 август 2014 г.

РЕВЮ // Review: Лак за нокти MAYBELLINE COLORAMA

Здравейте!

Днес ще ви представя ново ревю. Този път е на лак и по-точно на една от новите ми придобивки - лак за нокти на MAYBELLINE COLORAMA, номер 214.


Цветът е много красив и нежен, идеален за лятото и реших, че задължително трябва да си го купя. Бях малко скептично настроена, защото лакът струваше само 2лв, но след като го нанесох просто ахнах. На долната снимка можете да видите първият слой. Нанасянето беше много лесно, цветът уникално пигментиран и изсъхна бързо. Добавих в последствие и втори слой, но все пак и само с първият изглеждаше невероятно. 


И така, минаха 5 дни. Искам да отбележа, че аз постоянно чистя, мия чинии, мия си ръцете. Имам куче, което обича докато си играе с мен да ме хапе и често зъбите му попадат на ноктите ми. Случвало се е това да поврежда маникюра ми. Но не и този път. На долните три снимки виждате как изглежда този лак след тези 5 дни. Смятам, че можеше да издържи и много повече, но исках да си оформя ноктите и го изтрих. 



Това тук е единствената по-голяма "травма" на маникюра ми.



Нека обобщя:

Тубичката е красива и удобна.
Съдържанието: 7мл
Четчицата е стандартна и при нанасяне на ноктите не оставя реснички. Всичко става бързо, гладко и лесно.
Съхне много бързо, невероятно пигментиран е и може да се носи само в един слой, доста е траен, има красив блясък и лично аз не използвах топ лак като завършек.
Цената е чак шокираща за мен: 2лв (аз си го купих от магазин Lilly).

Имам желанието да си взема още лакове на тази марка и ще го направя при следващия си shopping маратон. Надявам се сред другите цветове има още открития. 

Това беше от мен днес. Надявам се поста да ви е харесал. 
Препоръчайте ми някой друг лак от същата марка.

Не забравяйте да ме последвате в социалните мрежи:



Хубав петъчен ден от мен и до скоро~


Ифф

2 коментара:

  1. Страхотни лакове са Colorama! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако имаш някой любим ще се радвам да ми го препоръчаш. Искам да опитам още от лаковете на марката :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?