понеделник, 11 август 2014 г.

REVIEW: MAYBELLINE COLOR TATTOO 24h, 40 Permament Taupe

Добър вечер, скъпи читатели!

Днес най-сетне решех да се организирам и да напиша поста, който ви обещах - ревю на всеизвестните MAYBELLINE COLOR TATTOO 24H, цвят 40-Permament Taupe, който продукт беше един от юлските ми любимци. Повече за тях можете да видите ТУК.



И така, по същество. Имам тези сенки вече повече от 2 месеца и смятам, че съм си изградила едно постоянно мнение за тях. Опитах да ги ползвам по няколко начина и днес ще ви ги споделя. Но първо нека започнем с коментар върху самият продукт и първите ми впечатления.


Външен вид и опаковка
Сенките се продават в добре запечатана стъклена кутийка, която съдържа 4гр продукт. Отварянето е удобно, продукта може лесно да се достигне до продукта както с четка, така и с пръст. Аз лично харесвам външният му вид - удобен, красив, но по-важното е какво се крие вътре.





Съдържание
Текстурата на тези кремообразни сенки е лека и нежна, няма специфичен аромат. Много лесно се нанася и разнася върху кожата. Цветът, който аз съм си избрала - 40-Permament Taupe, е красив студен кафяв нюанс, имащ матов завършек. Сред останалите цветове този и черният са единствените матови, другите имат блестящи частици. Ако ви е интересен съставът на продукта можете да го прочетете ТУК





Употреба
Тук смятам е по-интересната част, защото аз не ползвам продукта само като сенки. 
Личните ми наблюдения са, че тези сенки наистина издържат дълго. Естествено не 24 часа както се обещава, но около 8 със сигурност. С тях може да се прави бърз ежедневен грим и да изглежда много красиво и естествено. На първата снимка съм направила точно това - в допълнение съм сложила съвсем малко от черният си молив на Essence, леко опушвайки го. Спиралата е на MAYBELLINE Great Lash, под веждата съм нанесла от тези сенки на Flormar P045. Семпъл грим за всеки ден.











Ред идва на идея номер 2. Както вече споменах сенките са много трайни и аз реших да ги ползвам също и като основа. Така по-тежкият грим изглежда по-наситен и не се размазва бързо. Гримирала съм се със сенки на Flormar P045 и два цвята от една моя стара палитра на Ruby Rose. Отново ползвам молив за очи на Essence и спиралата на MAYBELLINE.











И една снимка на двата варианта един до друг.




Третата ми идея е също за семпъл и лек грим, но тук ползвам тези сенки като очна линия. Според мен изглежда много естествено и женствено, и за тези, които не обичат грубите линии на черните очни линии е идеален вариант. Окото се подчертава, но гримът е почти незабележим. 







И последната, но най-любима идея свързана с веждите. Аз имам много светли вежди, които когато потъмня с молив или сенки, дори най-светлите, изглежда странно и глупаво. Също така кожата ми има студен нюанс, а повечето продукти за вежди, на които попадам - топъл. Общо  взето дълго време нямах късмет с това да намеря нещо за веждите си и почти се отказах, докато един ден мацайки се не реших да пробвам този продукт върху тях. И ахнах. Толкова много ми хареса ефекта, за пръв път не ми се струваше, че веждите ми са изпъкнали и странни. Все още не съм добра в оформянето им, но се уча и мисля, че така определено изглеждат по-добре. За момичета с много светли и руси вежди е идеален. 
На снимките можете да видите веждите ми с и без сенките.






Идеите ми за употреба се изчерпаха, но остава още нещо, което искам да споделя - трайността на продукта и това как се отмива. Не са просто така наречени Color Tattoo тези сенки. Когато ги нанасяш сякаш наистина си татуираш грима и трудно може после да го свалиш. Аз успявам само с двуфазен дегримьор, а с сапун, тоник или измиващ гел резултата можете да видите на долната снимка. Като 1 са сенките ми от Flormar P045, 2 - MAYBELLINE и сенките ми на Flormar, а 3 са само сенките ми на MAYBELLINE.







Цената на тези сенки варира от 9 до 13лв в различните магазини.

Може да се намери в Lilly, DM и други дрогерийни магазини.

Моята оценка е 9 от 10. Обичам продукта, но винаги очаквам нещо да ме впечатли повече.

Надявам се това ревю да е било интересно и полезно за вас. Аз искам да си купя още някой цвят от MAYBELLINE COLOR TATTOO и ще се радвам, ако ми препоръчате. 






Хубава вечер и до скоро~


Iff

7 коментара:

  1. Хубава статия. Отдавна обмислям тези сенки, но някак не ми хващат окото на живо. Имам on and on bronze & pink gold / ревюто ми е тук http://bbrillliantt.blogspot.com/2013/09/color-tattoo-maybelline.html / и наистина ги харесвам. Но taupe сякаш са твърде тъмни за мен /и аз съм много бяла/. Но хубаво ревю. Лично аз успявам да махна сенките с мицеларна вода. :)

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Гледайки ревюто ти ми се прииска да се сдобия и аз с pink gold, изглежда красиво. :3

      Изтриване
    2. Да, много приятно розово с лек златист блясък. Но on and on bronze си остава моят фаворит :)

      Изтриване
  2. Тези сенки са наистина страхотни <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. Ти кои цветове си ползвала :)

      Изтриване
  3. Като видя толкова голяма сянка , като тази на Флормар, на която й се вижда дъното и сърцето ми се изпълва :) А Taupe- много ги харесвам, но съм ги ползвала едва няколко пъти :( Не е лесно да имаш внушителен козметичен арсенал :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, ползвам го постоянно този цвят и просто нямаше начин да не се покаже дъното :D

      Изтриване

А ти какво мислиш?