събота, 16 август 2014 г.

Makeup of the day // Грим на деня #01

Здравейте!

Това е новата рубрика в блога ми - Грим на деня.

Ако искате да видите какъв грим си направих днес, с какви продукти и как останете с мен.




Започвам всеки грим с почистване на лицето. Сега ползвам този тоник са Velnea за комбинирана кожа, но по принцип предпочитам винаги розовата вода.



Следна нанасяне на околоочен гел и зимата и крем за лице. Сега понякога понякога пропускам крема, защото кожата ми е комбинирана съм мазна и филма на лицето ми е голям лятото.
В момента ползвам околоочния гел на Bilka с розов екстракт.


Следват веждите - както споменах в една публикация преди дни ползвам кремообразните сенки на MAYBELLINE за тази цел. Повече за тази моя стъпка в грима, а също и за продукта можете да прочетете ТУК.


Прехвърлям се на очите. Предпочитам да гримирам първо тях, за да мога да почистя евентуалните паднали сенки под окото без да размазвам фдт-на.
Реших да направя съвсем лек и лесен грим, защото е лято и е по-хубаво, ако всичко изглежда естествено. Ползвам най-любимите си сенки на Flormar P045 както следва: номер 1 нанасям на целият клепач, за да изравня цвета му. После следва номер 2 - нанасям го на сгъвката на окото и преливам леко с четка. Целя леко опушен ефект, но нищо силно и набиващо се на око. Цвят номер 3 нанасям под веждата.


За малко блясък и красота реших да добавя от перлените си сенки на Loreal Color Appeal Trio Pro номер 403 - Golden Fidelity. Тази палитра се води за синеоки момичета. Използвам цвят номер 1 за вътрешния ъгъл на окото и номер 2 нанасям в центъра на клепача.


 

Следва спиралата. В момента ползвам тази на Rimmel London Scandaleyes. Повече за нея можете да прочетете ТУК. Тук ще ви кажа една своя хитринка (много вероятно е и вие да я знаете, но аз наскоро реших да правя така .. та защо да не споделя). Използвам извивачката за мигли както преди нанасянето на спиралата, така и след като тя изсъхне. Причината да правя това е, че влагата в спиралата кара миглите да изгубят желаната форма. Затова е хубаво да ги извиете още веднъж.


Следва лицето. Лятото рядко нанасям BB крем или фдт, но този път не беше толкова горещо и се реших. Ползвам BB крема на NIVEA. Повече за него - ТУК. Нанасям и една пудра откритие за мен. Тази на Flormar. Много ми харесва как стои на кожата ми, също така пасва перфектно с цвета. Моята е номер 198 Rose.



Накрая е червилото. Използвам новата си придобивка от NYX - интензивно класическо червило с номер 583A, Haute Melon. Много красиво и дълготрайно, в цвета съм влюбена. 



И това е резултата ми днес:





Не забравяйте да погледнете фб страничката ми, както и останалите публикации.


Хубава вечер.


Iff

2 коментара:

А ти какво мислиш?